וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון מלקוביץ' מגיע לאילת

הכוכב ההוליוודי יגיע לישראל באביב הקרוב במסגרת אירועי פסטיבל אילת הבינלאומי למוזיקה קאמרית שיתקיים זו השנה השמינית

השחקן ההוליוודי ג'ון מלקוביץ' יגיע ארצה במסגרת פסטיבל אילת הבינלאומי למוזיקה קאמרית, שיתקיים בין 28 באפריל ל-4 במאי, זו השנה השמינית, בניהולו האמנותי של לאוניד רוזנברג. הפסטיבל יתקיים בתמיכתם של עיריית אילת, פורום התרבות האוסטרי, מרכז התרבות האיטלקי, קרן ארניקה, משרד התרבות, משרד התיירות, משרד החוץ, התאחדות בתי המלון ובנק הפועלים. תקציב הפסטיבל עומד על 2.5 מיליון שקלים. הפסטיבל יתארח במלון דן באילת וכל הקונצרטים וכיתות האמן יתקיימו באולמותיו השונים.

שחקן הקולנוע ההוליוודי ג'ון מלקוביץ' יופיע במסגרת הפסטיבל עם מופע התאטרון המוזיקלי "הקומדיה השטנית – וידויים של רוצח סדרתי", בו יגלם את דמותו של הרוצח הסדרתי האוסטרי ג'אק אונטרווגר. את מלקוביץ' תלווה תזמורת הבארוק "האקדמיה של וינה" בניצוחו של מרטין הסלבק, ולצידו יופיעו גם שתי זמרות סופרן: קלייר מגנאג'י (ישראל/איטליה) וברברה בוברו (סלובניה).

האופרה הינה שילוב בין דרמת פשע מותחת לאופרת בארוק, המגוללת את חזרת הרוצח מהקבר לסיבוב השקה של ספרו האוטוביוגרפי. כל פרק מספרו מתואר מוזיקלית אחרת, בין היתר על ידי המלחינים גלוק, מוצרט, היידן, ויואלדי, בטהובן, בוקריני וובר - ואלו מפרשים, מאירים ומביאים לחיים את וידוייו. ההפקה עלתה לראשונה בווינה בשנת 2009, ומאז עולה על הבמות הגדולות בעולם, מתארחת בפסטיבלים חשובים וזוכה להצלחה רבה ולביקורות משבחות.

נוסף למלקוביץ', יארח הפסטיבל את מיטב הסולנים והתזמורות לשורה של קונצרטים קאמריים, קונצרטים תזמורתיים, מופעי מוזיקת עולם ועוד. בין האירועים הבולטים בפסטיבל אפשר למצוא את הכנר הצעיר ואלרי סוקולוב, מחווה לג'וזפה וורדי, אנסמבל כלי הנשיפה "German Brass", תזמורת הבארוק "האקדמיה של וינה" בקונצרט תזמורתי ובו מוסיקה מאת מוצרט וכן קונצ'רטו לצ'לו מאת באך בביצועו של הצ'לן היפני הידמי סוזוקי, שמתמחה בביצועים תקופתיים.

מתרגשים לקראת הביקור של מלקוביץ'? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully