וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בלופ 36: עגמומי זה הכי, אחי

7.2.2013 / 13:24

הקאסט האלקטרוני של יותם אבני טוען כי האוס וטכנו איבדו את שמחת החיים ומגיש לכם סט בוייב מקפיץ אך קודר ועגמומי, וגם: נרקיס טפלר מגיעה להתארח עם סט מיוחד

לא ברור אם בגלל עונת החורף, שכאמור במדינות מתוקנות באמת ובתמים מורגש, או בשל מגמה אמנותית מתבקשת בתעשייה שנושקת לגיל 30, אבל אין ספק בכלל שהאוס וטכנו בעת הנוכחית מתאפיינים בהלך רוח עגמומי מאי פעם כשהדבר נוגע לכל תת-ז'אנר בתעשייה: מפרוגרסיב טראנס עד טכנו ואפילו סולפול האוס. בכדי לציין זאת כראוי, ערכנו לכבודכם סט עם כמה ממיטב ההוצאות הלוהטות של הרגע במיקס שהוקלט בהתקף רחמים עצמיים, לבד, בחושך, אי שם בארבע לפנות בוקר (עם השכנים סליחה).

את הקאסט הסמי-מלנכולי של המדור פותחת הגברת הראשונה להאוס מעורער: ג'ניפה מאינג'ה. גם מבלי להיות אשתו של ג'אס-אד, מהדמויות הבולטות והחשובות בתנועה לשחרור ההאוס משמחת נעוריו, כמפיקה מוכשרת וכתקליטנית המחוננת שהיא מאינג'ה יכולה ביום טוב ללמד אפילו את בעלה דבר או שניים על העסק שמפרנס את המשפחה. עדות טובה לכך היא הסינגל האחרון שלה, "Jagged Edges", רצועת דיפ האוס מלנכולית שיכולה לגרום גם לעינת שרוף לאבד את הקצה.

מהצד השני של האוקיינוס, מייקל מאייר, מפיק ותקליטן אגדי לא פחות, יודע בעצמו כמה וכמה דברים על האוס מלנכולי גם ובעיקר כמנהיג תאגיד הלייבלים Kompakt. לכבוד צאת אלבום האולפן השני והמופלא שלו "Mantasy", שיצא בשנה החולפת, רואים כעת אור צרורות של רמקסים לרצועות שונות מהאלבום, כשראשון לגנוב את ההצגה הוא The Mole הקנדי עם גרסאת רמיקס מבריקה לטראק "Baumhaus". לאחר מכן משתרבב פנימה במיקס ריליס חדש של Tom Demac, אחד הכשרונות הבולטים בלייבל האנגלי עתיר ההייפ Hypercolour. הסינגל האחרון שלו, "Rain Of Colour", שיצא בלייבל המדובר לא פחות Pets Recordings, עונה בגדול על הבטחה בשמו השאפתני של הטראק ומגיש ליין סינתזה ייחודי דמוי סיטאר במהלך הרמוני שעוזר להצטער על החמצות חיים בזמן שמרימים ברחבה. להיט!

קצת לאחר מכן מופיע במיקס להיט מובטח נוסף מאת צמד החמד העולה Tube & Berger. אחרי שעשו שפטים בקולו של קרטיס מייפילד בלהיט הקודם והעגמומי לא פחות "Lovebreak", הוציאו כעת השניים את "Imprint Of Pleasure", המנון ביטפורט נוסף שמאיים להמשיך ולבסס את מעמדם של השניים כההחמצה הכי גדולה של קרוסטאון רבלז. עוד בתכנית האמנותית של הקאסט, אליל מועדון הבוטלג אנדרה לודמן עם רמיקס מרשים למדי לבלדה קורעת הלב "Lovers" שהקליט במקורAlex Niggemann. כמי שמפורסם ביכולות המיקסוס מחדש שלו, לודמן לא נופל מהסטנדרט הגבוה שהציב ומרכיב מהשיר הנחנחי במקורו סימפוניית סינתים המפגינה כהרגלו יכולות הפקה השמורות לאלופים. לשוחרי הז'אנר מדובר בהמנון, לשאר שיעור מאלף בהפקה.

בהמשך המיקס אפשר לפגוש גם בסינגל חדש של אחד הקולות היפים ביותר בתולדות ההאוס האמריקאי לדורותיו - Peven Everett. כחלק מגל העלייה האמריקאית לאירופה וכמובן הלך הרוח העגמומי שהשתלט גם על סולפול האוס, "Black Boy" בגרסת הרימיקס של Washerman הוא פנינת האוס אותנטי שחור בטעם מתוק של מלנכוליה, שכמותו לא ידענו מאז "Rain" של קרי צ'אנדלר. סינגל נפלא.

בפינת "אחי, מה זה הטראק ששמת עכשיו?", שאלתם אותי על "Why You Love Me" מאת צמד המפיקים האיטלקי הלוהט The Analouge Cops. הטראק שיצא לאור לראשונה אי שם ב-2011 על גבי תקליט סמפלר של אלבום המיקס של מרסל דטמן "Conducted", מופיע כעת גם לרכישה דיגיטלית ועל כן זוכה לעדנה מחודשת, בלי קשר לעובדה שהסאונד הנוסטלגי שלו והוק דגימת הווקאל הקאנוני שלו מעניק תוקף על זמני לקיומו. זה לא להיט ולא המנון, לזה קוראים אצלנו סטנדרט. האזנה ערבה.

תרגיע 03 - נרקיס טפלר

שלומי אבר וטיני העיפו לכם את המוח ואתם רחוקים מלרצות למצוא אותו מהר כל כך? השמש זורחת לה בחוץ בווליום היסטרי ואפילו סמי זיבק כבר הלך לישון? הגיע הזמן להרגיע, והפעם עם אורחת לוהטת במיוחד.

בתרבות שמקדשת את הבינלאומי והייפ האורח החולף, מזל שיש כשרונות מקומיים אהודים כל כך כמו נרקיס טפלר. כאחת הדי.ג'ייז העסוקות ביותר בעיר, עם קהל אוהד המייחס לה מעמד כוכבות, אין ודאי בליין אחד מכל קצוות העיר שלא מודע לקיומה של הגברת הצעירה הזאת. בין ביורק לאפדמין, דרך מעיין נידם ומארק E תרמה העלמה טפלר ל"תרגיע" סט ארוך, מפותל ועשיר כל טוב. זה הזמן להסיט וילונות ולהיזרק על מזרן. שתיהיה נחיתה רכה.

הפלייליסט המלא

Jenifa Mayanja - Jagged Edges
Michael Mayer - Baumhaus (The Mole Mix)
Tom Demac - Rain Of Colour (Original Mix)
Butch - Om Namaha Shiva
Tube & Berger - Imprint Of Pleasure
Alex Niggemann Feat. John Rydell - Lovers (Andre Lodemann Remix)
Tuccillo - About Luv (Original Mix)
Peven Everett - Black Boy (Washerman Remix)
The Analogue Cops - Why You Love Me
Marc Romboy & KiNK - Over and Out (Original Mix)
Panta Du Prince & The Bell Labratorty - Spectral Split

תרגיע 03 - נרקיס טפלר

Björk - all is full of love
Africa Hitech - Too Late Dub
Efdemin - Nothing Is Everything
French Fries - Yo Vogue (Leroy Peppers Remix)
Alex Celler - Conundrum
Maayan Nidam - Sunday Sunday
Maayan Nidam - Undermine
El Txef A - In
Unknown - Hurt Me
Zander Vt - Peace Of Mind Feat. Chopstick
Soul Clap - Michael Went To Hell (Original Mix)
CLOCKWORK - Things You Have
25 Places - Reference One
Mark E - Call Me (Dixon Edit)
Greg Paulus - Yellow Sky
New Look - So Real
Âme - Sets
Nul feat. Jo Ke - foo
Nicolas Jaar - Wouh
Lana Del Ray - Yayo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully