וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד 2": מאיה בוסקילה ניצחה, בצדק

חגית גינזבורג

7.2.2013 / 10:54

היא דיווה אמיתית, היא מתחנפת כשצריך ולא פחות חשוב, היא יודעת לדבר אנגלית: קבלו את מאיה בוסקילה, המנצחת הבלתי מעורערת של הגמר. "חי בלה לה לנד 2" – הבלוג מסכם עונה

כמה סיבות שבגללן מאיה בוסקילה זכתה בגמר "חי בלה לה לנד 2":

1. כי היא פחות או יותר היחידה שהגיעה לתוכנית, ולאל.איי, עם הבנה בסיסית של השוק האמריקאי ועם כלים מינימליים להתמודדות איתו – כמו מבטא סביר, אנגלית לא לגמרי גרועה וארסנל של שירים אמריקאיים מוכרים. כל אלה משום מה נראו למתמודדים האחרים כמו דברים שסתם יעשו עודף משקל במזוודה. אז נכון שלסאז יש אנגלית טובה יותר, והוא באמת ראפר משובח, אבל בואו נאמר את האמת – לשיר הוא לא ממש יודע. ונכון ששרית מאוד יפה וגם שרה טוב, אבל בכל פעם שהיא שרה באנגלית פיית קנדי קן דו איט קטנה מתאבדת בתלייה. וכן, ליאת מלאת שמחת חיים וזולטא הוא תופעה יוצאת דופן – אבל האמריקאים לא צריכים פריק שואו, יש להם מספיק משלהם.

2. כי היא באמת רצתה את זה יותר מכולם. אין לי מושג מה היא מרגישה היום, כשהיא כבר אמא לילד, לגבי המעבר לארה"ב, והאם תסכים באותה הקלות לדלג לטיסה טראנס אטלנטית - אבל בזמן צילומי התוכנית היתה תחושה שהיא היחידה שלא הרגישה והתנהגה כאילו עצם נוכחותה על אדמת אמריקה היא בחזקת טובה עצומה לאומה. שיר ושרית הגיעו בכלל על תקן הכוכבים הישראלים שלא ממש צריכים את הקהל האמריקאי (וגם הקהל האמריקאי לא ממש צריך אותם), ליאת לא הפסיקה לדבר על חמשת הילדים שלה שנותרו מאחור וסאז וזולטא היו עסוקים בסרט משלהם, בכיכובם של הברווזים בחצר. מאיה נלחמה על כל שנייה באיווליואיישן, הזיעה מחנופה לכל מנטור או איש מקצוע שנקרה בדרכה ונתנה את הנשמה על הבמה, או איך שלא קוראים לזה כשהיא מתחילה להשמיע נהמות של טרקטור.

מאיה בוסקילה זכתה בגמר "חי בלה לה לנד 2"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבינה לאן היא מגיע. מאיה בוסקילה, מתוך "חי בלה לה לנד 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. כי היא דיווה אמיתית, ומקומן של דיוות אינו על במת מועדון הפלקה אלא על במת מועדון אנונימי כלשהו בפרברי לוס אנגל'ס. ובכל מקרה, עושה רושם שאת בוסקילה לא באמת מעניין איפה היא נמצאת ומול מי היא מופיעה - מבחינתה כל נאמבר הוא שואו בפני עצמו וכל קירח ממושקף שבקהל עשוי להיות הרון פייר שיפרגן לה את האלבום האמריקאי עליו היא חולמת מאז ילדותה. או במלים פשוטות: היא מפונקת, מעצבנת, זחוחה ומשוכנעת שהיא הגלגול של וויטני יוסטון. האמריקאים ימותו עליה.

4. כי היא באמת זמרת מבריקה ופרפורמרית מעולה והיה ברור שהיא תזכה עוד מהרגע הראשון. בלי טיפת ציניות.

5. כמה מילים לסיום על העונה השנייה של "חי בלה לה לנד 2". זו אולי היתה עונה מעט שונה מזו שקדמה לה, אבל בהחלט נרשם מאמץ לספק את הסחורה, ובצידו לא מעט רגעים מבדרים (כשהמצטיין שבהם, ללא ספק, הוא התרגום הסימולטני שהציע פסטר אמש לדבריו של רון פייר. איך אומרים? Keep your day job). אז תודה לכם על חתונות הזויות, חמורים אבודים, חוות מבודדות, נהגים ישראלים לא מאוד שפויים ואורי פסטר אחד. היה מוזר וביזאר, אבל נהנינו מכל רגע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוזר וביזאר. אלי זולטא, מתוך "חי בלה לה לנד 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכבוד הזכייה, מיטב הציטוטים של מאיה בוסקילה:

"אני גאון!" (מאיה רואה לראשונה את ג'ינס החיטובית שעיצבה)

"יש מצב שאני כריסטינה אגילרה 2?" (מאיה מצטנעת)

"לפעמים גם אני בלתי נסבלת" (מאיה מודעת לעצמה)

"מסבחה זה לא חומוס?" (מאיה קולנירית)

"העצה הגרועה ביותר שלו? היו כמה" (מאיה מפרגנת לפסטר)

"חי ב-LA LA לנד 2" - כל החדשות והפרשנויות

מה חשבתם על גמר "לה לה לנד"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully