וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכה לעולמה השחקנית נורית כהן ("החיים זה לא הכל")

השחקנית והמדבבת שגילמה את אמו של אבי קושניר בסיטקום המצליח, הלכה לעולמה בגיל 73. ”הדמות שהיא גילמה היתה ההיפך ממנה”, אמרה לוואלה! תרבות ענת וקסמן

השחקנית והמדבבת נורית כהן הלכה לעולמה היום (חמישי) בגיל 73 בבית החולים בילינסון. הלוויתה תתקיים בהמשך היום, בבית העלמין ירקונים. כהן גילמה לאחרונה את דמותה של בתיה נוימן, אמו של גדי (אבי קושניר), בסדרת הקומית "החיים זה לא הכל" אך עוד לפני כן טיפחה קריירה מוצלחת ואורכת שנים כמדבבת ושחקנית בעשרות פרויקטים.

"היא היתה אישה מאוד מתוקה, טובה וחרוצה", אמרה השחקנית ענת וקסמן לוואלה! תרבות. "היא היתה מאוד נעימה בעבודה ומואד הצחיקה אותנו על הסט. היא היתה מקצוענית ותמיד הגיעה מוכנה להכל. מדי פעם היו לנו הפסקות בין הצילומים והיא היתה צריכה לחכות, אז היא היתה יושבת בשקט ומחכה בסבלנות ובנעימות ולא מקטרת ולא מטרידה אף אחד, היתה פשוט אישה נעימה. הדמות שהיא גילמה היתה ההיפך ממנה - נורית היתה הרבה פחות נחרצת וקולנית מבתיה. מאוד אהבתי אותה. מאוד".

בין היתר, דיבבה כהן דמויות בסדרת הילדים הקלאסית "הלב" ו"כח המחץ" וכמו כן תרמה את קולה לגרסאות עבריות של סרטים שונים, ביניהם "הארי פוטר והאסיר מאזקאבן", "המסע המופלא", "מולאן", "היפהפיה והיחפן" ועוד רבים.

כהן עשתה את הפריצה הגדולה לתודעה הציבורית בשנת 1974, עם התפקיד הראשון שלה כיפה בסרט "צ'רלי וחצי". בהמשך שיחקה בסרט "מסז'יסט צמרת" של דובי גל, בו גילמה את דמותה של רוזה, ומאוחר יותר השתתפה בסרטים "אדון ליאון" ו"אסקימו לימון: החגיגה נמשכת". כהן היתה נשואה לשחקן מישה נתן, ממנו התאלמנה בשנת 1995. היא הותירה אחריה שתי בנות.

  • עוד באותו נושא:
  • נורית כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully