וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונאן אובריאן ינחה את ארוחת הערב של כתבי הבית הלבן

21.2.2013 / 9:43

בפעם הראשונה מאז 1995, יעלה אובריאן על אחת מהבמות היוקרתיות ביותר בנמצא לקומיקאי בארצות הברית, וינחה את הארוחה השנתית המושכת אליה כתבים, פוליטיקאים וידוענים

הקומיקאי ומגיש הטלוויזיה קונאן אובריאן ינחה את ארוחת הערב השנתית של ארגון כתבי הבית הלבן, שתיערך השנה ב-27 באפריל – כך נמסר מהארגון. הארוחה, אירוע שנתי בו מגיעים הכתבים ועוד שלל ידוענים לאירוח חגיגי בביתו של הנשיא, כוללת מדי שנה מופע של קומיקאי, שנחשב לאחד מהמופעים היוקרתיים ביותר שסטנד-אפיסט אמריקאי יכול לשאוף אליהם.

ביום שלישי בבוקר צייץ בחשבון הטוויטר שלו ראש הארגון וכתב חדשות פוקס, אד הנרי, כי אובריאן הוא שינחה את הארוחה של שנת 2013. את הערב, שמאפשר לכתבים ולפוליטיקאים לקחת הפסקה מן הפוליטיקה ולהנות ממסיבה משותפת, הנחה בשנה שעברה אחד ממתחריו של קונאן בזירת תוכניות הלייט-נייט, ג'ימי קימל.

מלבד כתבים ופוליטיקאים, ארוחת הערב החגיגית מושכת אליה מדי שנה, כאמור, גם ידוענים וכוכבי קולנוע. בשנה שעברה, למשל, הגיעו לערב קווין ספייסי, קלייר דיינס, קים קרדשיאן, לינדזי לוהן ועוד רבים. במהלך הערב, לא רק הקומיקאי הנבחר מגיש מופע סטנד אפ, כי אם גם הנשיא עצמו – מאורע שהפך מצופה במיוחד מאז החלה כהונתו של ברק אובמה, שנחשב לסטנד-אפיסט מוכשר במיוחד. בעבר הנחו קומיקאים ידועים רבים את הערב – כאשר הופעתו של סטיבן קולבר, שתקף בצורה חריפה את ממשל בוש בארוחת הערב של 2006, זכורה במיוחד. אובריאן עצמו כבר הנחה את הטקס פעם אחת, בשנת 1995.

מה דעתכם על הבחירה באובריאן? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully