וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סרטון רשת ישראלי תוקף את "חמש מצלמות שבורות"

21.2.2013 / 21:14

הסרטון, מבית היוצר של עמותת קונצנזוס ועמוד היוטיוב שרוטונים, מאשים את הסרט המתעד את הפגנות המחאה בבלעין בהסתה ובהצגה שקרית של המציאות

טקס האוסקר מתקרב, ואיתו גם ההמולה מסביב לאחד מהסרטים הישראליים המועמדים לפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר, "חמש מצלמות שבורות": אחרי שאחד מיוצרי הסרט, עימאד בורנט, עוכב בשדה התעופה בלוס אנג'לס, כעת יוצאים ישראלים נגד המועמדות שלו ותכניו. בסרטון אנימציה חדש שפורסם בעמוד של שרוטונים ביוטיוב, מוצג הסרט כמועמד לצד גרסאות פארודיות של סרטים כמו "ואלס עם בשיר" ו"לבנון", שמוצגים כולם כסרטים שמסלפים את הסכסוך הישראלי-פלסטיני לטובת הצד הפלסטיני. עם סיומו של הסרטון ההומוריסטי מופיעה הכותרת "בסרט זה כבר היינו – מפסיקים את ההסתה בקולנוע הישראלי".

מאחורי הסרטון עומדת עמותת קונצנזוס, שעל אף התוכן הפוליטי המובהק של הסרטון שלה, מגדירה את עצמה באתר האינטרנט שלה כ"עמותה א-פוליטית שהוקמה על ידי קציני צה"ל במילואים שאינם מסוגלים עוד לעמוד מנגד ולהתבונן במתרחש בשוויון נפש". בנוסף נכתב באתר כי "עמותת 'קונצנזוס' תילחם בתופעת הפגיעה בחיילי צה"ל ומפקדיו". יש לציין כי שותפו של בורנט ליצירת "חמש מצלמות שבורות", גיא דוידי, הדגיש בשבועות האחרונים כי רק רבע מתקציב הסרט הגיע ממקורות מימון ישראליים.

מה דעתכם על הסרטון? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully