וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אשכנזי וצחי גראד יככבו במותחן חדש

25.2.2013 / 21:14

"מי מפחד מהזאב הרע" הוא הסרט החדש של אהרון קשלס ונבות פפושדו, שצולם בחשאי וכבר זוכה לתשומת לב באתר הקולנוע החשוב Twitch. בסרט מככבים גם רותם קינן ודבל'ה גליקמן

אתר הקולנוע הקנדי החשוב Twitch חשף היום (שני) סרט ישראלי חדש, שכבר צולם ונערך וממתין לתאריך יציאה: "מי מפחד מהזאב הרע" הוא מותחן חדש שכתבו וביימו אהרון קשלס ונבות פפושדו, צמד היוצרים שאחראים לסרט שהחל את גל סרטי האימה הישראליים, "כלבת". בסרט מככבים ליאור אשכנזי, צחי גראד, רותם קינן ("ההתחלפות") ודבל'ה גליקמן.

"אהרון קשלס ונבות פפושדו סובבו ראשים רבים ב-2010, כששחררו את 'כלבת', סרט האימה הישראלי הראשון", נכתב ב-Twitch, המגלה עניין בסרט החדש של הצמד בשל ההצלחה הגדולה והמפתיעה של "כלבת" בפסטיבלים שונים ברחבי העולם. הסרט החדש, שייקרא באנגלית "Big Bad Wolves", עוסק בסדרת רציחות המציבה את חייהם של שלושה גברים במסלול התנגשות: אבי הקורבן האחרון בסדרה המחפש נקמה; שוטר שאינו נוהג בהתאם לכללי החוק; והחשוד העיקר בפשע, שיוצא לחופשי בשל בלבול במשטרה. בידיעה נחשף גם הפוסטר היפהפה של הסרט שעוצב על ידי האמן מיש רוזנוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסטר הבין לאומי של "מי מפחד מהזאב הרע"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך לידיעה פרסם קשלס סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו, בו הוא חושף פרטים נוספים על הסרט שצולם בחשאי, ללא כל הודעה לעיתונות. "טוב, שמרנו את הסוד הזה בבטן מספיק זמן ועכשיו הגיע הזמן לגלות", כתב קשלס. "הסיבה שנבות ואני לא היינו זמינים כל-כך בשנה האחרונה קשורה לזה שעבדנו במרץ על הסרט השני שלנו". קשלס הוסיף כי בסרט משתתפים גם מנשה נוי, דביר בנדק, נתי קלוגר, עמי וויינברג, קאייס נאשף, גיא אדלר, ארתור פרי וגור בנטוביץ'.

מה חשבתם על "כלבת"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully