וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי פרל ג'אם, גאנז אנ' רוזס וסקרימינג טריז בסופרגרופ חדש

3.3.2013 / 15:54

מייק מקריידי, דאף מקאגן ובארט מרטין, חברים בשלושה מהרכבי הרוק החשובים של תחילת שנות ה-90, הכריזו כי החלו לעבוד ביחד על חומרים מקוריים חדשים

חדשות מרגשות לחובבי הגראנג', המטאל והרוק הכבד בכלל: מייק מקריידי, הגיטריסט של להקת פרל ג'אם, הודיע ביום שישי האחרון כי הוא עתיד לשתף פעולה עם בסיסט ההרכב הקלאסי של גאנז אנ' רוזס, דאף מקאגן, ומתופף ההרכב המנוח סקרימינג טריז, בארט מרטין, בסופרגרופ חדשה.

"דאף, בארט ואני נפגשנו", אמר מקריידי בראיון לבילבורד. "כתבנו כמה קטעים חדשים, וצירפנו אליהם כמה קטעים מהאלבום 'דיסאינפורמציה' שמעולם לא שוחחר של מד סיזן" – הוסיף בהתייחסו להרכב בו הוא ומרטין היו חברים באמצע שנות ה-90. "אנחנו מנסים למצוא מה לעשות עם הקטעים הללו. דיברנו גם עם ג'ז קולמן מלהקת קילינג ג'וק ואני עדיין מחפש זמרים נוספים שיעבדו איתנו על החומרים הללו".

מקריידי, מהחברים המייסדים בהרכב של פרל ג'אם, עדיין מנגן בימים אלה עם להקת האם שלו, שקיימת כבר למעלה מ-20 שנה ואלבומה הנודע "Ten" משנת 1991 חצה לאחרונה את קו ה-10 מיליון עותקים במכירות בארצות הברית. כאמור, בעבר שיתפו מקריידי ומרטין פעולה במסגרת מד סיזן; מרטין ומקאגן, לעומת זאת, היו חברים ביחד בהרכב ווקינג פייפר, ששחרר אלבום בשנה שעברה, בו השתתף מקריידי כנגן בכמה מהקטעים.

מה דעתכם על ההרכב החדש? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully