וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: מאחורי הקלעים עם וניה הימן ועדי אולמסנקי. צפו

7.3.2013 / 1:07

במאי סרטוני "בקיצור" והמוזיקאית המבטיחה משחררים סרטון מאחורי הקלעים של הקליפ ל"A.D.I" שיצא לפני מספר חודשים, לקראת המופע של אולמנסקי, שתחמם הערב את אפרת גוש בזאפה

במאית ועורכת תוכן: אריאל פלורסהים, צלם: ניצן לוטם, עורך: דורון לוין מחשב/תופים אלקטרוניים: אלון לדר, צולם באמבטיה - אולפן וחדר חזרות

עדי אולמנסקי, שנחשבת לאחת ההבטחות הצעירות הבולטות בסצינת המוזיקה האלטרנטיבית בישראל, שחררה לפני מספר חודשים קליפ בבימויו של וניה הימן – במאי הקליפים הויראליים הפופולרי שאחראי בין היתר לסדרת סרטוני "בקיצור" ב"ארץ נהדרת".

כעת משחררים אולמנסקי והימן סרטון מאחורי הקלעים של צילומי הקליפ ההוא, לשיר "A.D.I" מתוך מיקסטייפ הבכורה של אולמנסקי, "Shit Just Got Real". בסרטון מדברים אולמנסקי והימן על התהליך היצירתי שמוביל כל אחד מהם בדרכו האמנותית, ואולמנסקי אף מתייחסת לחוויותיה מסיבובי הופעות בעולם.

הקליפ של "A.D.I"

הערב (חמישי) תעלה אולמנסקי להופיע במועדון הזאפה בתל אביב, כמופע פותח לאפרת גוש. בהופעה של גוש עצמה יתארחו אולמנסקי, דנה עדיני וסיון טלמור – ובקיצור, כמעט כל הכוחות הנשיים העולים ברוק הישראלי. פתיחת דלתות להופעה בשעה 20:30.

מה דעתכם על השיר והקליפ? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully