וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: שיר מהאלבום החדש של עידן רייכל

12.3.2013 / 8:50

רייכל משחרר אלבום נוסף של הפרויקט שלו בשם "רבע לשש", ולרגל המאורע מעניק לכם האזנה ראשונה ובלעדית לשיר "עד שאין יותר לאן" מתוכו. האזינו

יח"צ - חד פעמי
עידן רייכל- עד שאין יותר לאן.
עידן רייכל- עד שאין יותר לאן

האלבום החדש של הפרויקט של עידן רייכל, "רבע לשש", מגיע אחרי "בלילה" ו"עכשיו קרוב", שני סינגלים שיצאו מתוכו וזוכים להשמעות רבות. כהרגלו, רייכל מארח אמנים רבים באלבום, ביניהם גדול זמרי הקונטרה טנור בעולם כיום, אנדראס שול, בשיר בשפה הגרמנית; אנה מורה, אחת מזמרות הפאדו החשובות בפורטוגל, בשיר משותף עם רייכל בעברית ופורטוגזית; ויו פארקה טורה איתו שיתף רייכל פעולה בחורף שעבר עם אלבום מוסיקת עולם; מירה עווד, ששיתפה פעולה בעבר עם הפרויקט, בשיר בשפה הערבית; מרתה גומז שהושמעה לראשונה בישראל בעקבות שיתוף הפעולה עם רייכל בשיר "Todas Las Palabras"; וכן אמיר דדון ועידן חביב שכבר הקליטו שירים לפרויקט בעבר.

"האלבום עוסק בשעות המיוחדות של היום", אומר רייכל, "בצמתים שלעתים מסמלים צמתים של החיים, שכבר לא פה ועוד לא שם. משתתפים בו כישרונות רבים- זמרים ונגנים - שניתנה לי הזכות לעבוד איתם". עם יציאת האלבום החדש יוזמן הקהל הרחב לצלם ולשלוח לדף הפייסבוק הרשמי של הפרויקט תמונות שנושאן "רבע לשש". מבין התמונות שיישלחו ייבחרו אלה שירכיבו קליפ רשמי של רייכל. רייכל ישיק מופע חדש בתאריכים 11-15 ביוני באמפיתאטרון קיסריה.

מה חשבתם על השיר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully