וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: הסדרה על פי "אנגרי בירדס" בערוץ הילדים

12.3.2013 / 11:20

ערוץ הילדים רכש את זכויות השידור לסדרת האנימציה המבוססת על המשחק הבינלאומי המצליח "אנגרי בירדס", העוקב אחר מעלליהן של הציפורים ושל אויביהן החזירים

הציפורים הזועמות נודדות מהמסך הקטנטן אל המסך הקטן: ערוץ הילדים הודיע כי רכש לשידור בישראל את סדרת האנימציה המבוססת על המותג הבינלאומי המצליח "אנגרי בירדס". הסדרה, העונה לשם "אנגרי בירדס טונס", נוצרה על ידי החברה הפינית Rovio, שגם יצרה את המשחק הפופולארי.

הסדרה בת 52 הפרקים צפויה לעלות בערוץ במהלך החודש ביום שבת הקרוב, ה-16 במרץ, ותושק במקביל במספר מדינות ברחבי העולם. פרקי הסדרה יהיו ברוח המשחק ויציגו בצורה קומית ומשעשעת ועם בדיחות ללא דיאלוג את מעלליהם והרפתקאותיהם של הציפורים והחזירים המפורסמים.

"כבר הרבה זמן שרצינו לספר למעריצינו את סיפורם של הציפורים הזועמות והחזירים הרעים, להציג את עולמם ואת אישיותה של כל דמות", אמר מייקל הד, מנכ"ל Rovio. ניק דורה, ראש מחלקת האנימציה של החברה, הוסיף כי "רצינו לשלב את התחושה של סדרת אנימציה קלאסית עם אלמנטים מודרניים. הצוות שלנו עבד קשה מאוד על מנת לספק למעריצי המותג מקור נוסף להנאה ולחוויית הדמויות האהובות".

המשחק "אנגרי בירדס" הושק בדצמבר 2009, והפך תוך מספר חודשים לתופעה עולמית. כיום מדובר במותג בינלאומי הכולל סדרת משחקים ארוכה וכן שלל מוצרים נלווים – בובות, כפכפים, בגדים, כלי לימוד ועוד.

סדרה על פי "אנגרי בירדס" - מתכננים לצפות? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully