וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו הקצה יחגוג במרתון הופעות מיוחד

17.3.2013 / 11:25

שי נובלמן, עמית ארז, עוזי פיינרמן, אבי עדאקי ואחרים ישתתפו בערב של תחנת הרדיו לרגל סיום קמפיין גיוס הכספים שלה, וכן לכבוד חגיגות השנה לקיומה

תחנת הרדיו הקצה תחגוג את סיום קמפיין גיוס הכספים לאתר החדש שלה, עם אירוע שגם פותח את חגיגות יום הולדתה הראשון, ביום חמישי ה-4 באפריל. האירוע ישודר בשידור חי ממועדון האוזןבר בתל אביב, עם ליינאפ ארוך ומרשים של הופעות חשמליות ואקוסטיות – הן על הבמה והן בתוך הבר.

בין המשתתפים במרתון ניתן למנות את שי נובלמן, בוא לבר, טייני פינגרז, ויתרתי, סודה פאבריק, עמית ארז והסיקרט סי, אנטיביוטיקה, HC/DC, ריג'וייסר, עוזי פיינרמן, אבי עדאקי, נעם פרתום, שני קדר, קאמי מלץ וצביקה פורס. הדלתות לאירוע יפתחו ב-20:00, וההופעות יחלו ב-21:00 בדיוק. כרטיסים ניתן להזמין בקישור הזה.

אחרי ש"הקצה" הורדה מלוח השידורים של תחנת הרדיו גלגלצ, נולד באפריל 2012 הגלגול המודרני שלה כתחנה אינטרנטית עצמאית, המשדרת מדי יום עם מגישים כמו לאון פלדמן, יואב קוטנר, אמיר אגוזי, עפרי גופר, אנשי הבלוג תפו"ד, יוני שרוני וכמובן קוואמי ונדב רביד – אנשי התכנית המקורית. בשנה שחלפה מאז התארחו בתחנה אמנים רבים מהארץ ומחו"ל. התחנה אף הגשימה חלום לגיבור של מייסדיה, יואב קוטנר, כשהקימה לו אולפן בבית, באמצע התקליטייה שלו – משם הוא משדר תכנית שבועית.

פרויקט גיוס הכספים של התחנה הכניס כבר למעלה מ-60% מסכום היעד, העומד על 90,000 שקלים. לעמוד הפרויקט באתר Startart לחצו כאן.

בלוג הקצה בוואלה! תרבות
מתכננים ללכת למרתון? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • הקצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully