וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: סינגל ראשון ללמברטה. האזינו

18.3.2013 / 0:01

למברטה הוא ההרכב החדש של אדם הורוביץ, אלברט עמר ויוסי מלחי, שגם הפיק את אלבום הבכורה שיצא בקרוב, "סרט מקומי". האזינו לסינגל הראשון מתוכו, "ריצת לילה"

יח"צ - חד פעמי
אדם הורביץ " ריצת לילה".
אדם הורביץ " ריצת לילה"

בהרכב החדש למברטה חברים אדם הורוביץ (נושאי המגבעת), אלברט עמר (שקוף) ויוסי מלחי, שלושה חברי ילדות שאליהם מצטרפים יובל גורביץ' (המחבר עבורם את מרבית הטקסטים), הבסיסטית שרון סולמי (פינק נויז) ועדי מורג (מהצמד פרקדו). כעת הם משחררים את "ריצת לילה", סנונית ראשונה מתוך האלבום "סרט מקומי" שיצא בקרוב.

כששלושת הראשונים ניגנו יחד כבני נוער בפרדס חנה, הם בטח לא תיארו לעצמם כיצד יתגלגלו דרכיהם בעולם המוזיקה – הורוביץ הפך לאושיית חיי לילה, עמר התפרסם במופע היחיד "שקוף" שבכורתו נערכה במסגרת פסטיבל ישראל 1989 ומלחי עבד עם מוזיקאים שונים, ביניהם יעל לוי ודודו פישר.

כולם נרתמו לפרויקט המוזיקלי הנוכחי תחת מלחי, ויצרו את האלבום. מלחי הינו בוגר המחזור הראשון של בית הספר רימון ומוזיקאי שפועל בארץ כבר למעלה משני עשורים. למרות שלא התפרסם, מלחי היה מעורב בכמה מאבני הדרך של המוזיקה המקומית - מאיר אריאל, למשל, הקליט את כל סקיצות האלבום "זרעי קיץ" באולפן הביתי שלו.

התוצאה, באופן מפתיע, היא דווקא לא אלבום רוק מכוסח ובועט, כי אם אלבום פאנקי ובלוזי, שלהפקה המוזיקלית שלו תרם גם איש הסאונד ולרי גמרניק, שהיה הסאונדמן הקבוע של בי.בי קינג.

מה חשבתם על השיר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully