וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם דניאל מילר

25.3.2013 / 1:31

לקראת התקלוט שלו בליין 1984, חלוץ הטכנו דניאל מילר בוחר את האלבומים שעיצבו את עולמו המוזיקלי – מהביץ' בויז, דרך פאוסט ועד קראפטוורק

!Ready Steady Go - אוסף

זה היה האלבום הראשון שלי, שניתן לי במתנה לכבוד יום הולדתי ה-12. "רדי סטדי גו" היתה תכנית פופ טלוויזיונית מדהימה, בכל יום שישי בערב בערוץ ITV. כל הלהקות הכי מגניבות ניגנו שם – הסטונס, הקינקס, הטמפטיישנס, דונובן ועוד רבים. הקשבתי לאלבום הזה – כמו לכל האלבומים ברשימה – עד מוות, עד שכמעט לא נשאר ממנו זכר.

הביץ' בויז – Concert

הייתי אובססיבי עם הביץ' בויז. גרתי בלונדון הקפואה ודיברתי על בנות קליפורניה ועל גלישה. הם גם היו הלהקה הראשונה שראיתי כמו שצריך בהופעה חיה, בסיבוב ההופעות Good Vibrations, והאלבום הזה היה משמעותי מאוד עבורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קאן – Monster Movie

שמעתי אותם בתכנית של ג'ון פיל בסביבות 1969 וזה היה שוק מוחלט עבורי. זו היתה המוזיקה ששמעתי בראשי אך לא ידעתי כיצד לבטא, ומיד לאחר מכן יצאתי למסע ארוך עם קאן, שנמשך עד עצם היום הזה.

פאוסט – פאוסט

הכוונה היא לאלבום עם ה"שרוול" השקוף וצילום הרנטגן של היד. קלאסיקה מושלמת. מתחיל עם דגימות של "Satisfaction" של הסטונס ו"All You Need Is Love" של הביטלס, שעוברות עיוות והרס. עבורי, זהו רגע הפאנק רוק האמיתי, שנים לפני שהפאנק היה קיים. להרוס את העבר וליצור טאבולה ראסה בשביל העתיד.

קראפטוורק – Autobahn

בתחילת שנות ה-70 טיילתי הרבה באירופה בחיפוש אחר משהו, וביליתי זמן רב בכבישים. שם גיליתי את האלבום הזה והוא הפך לפס הקול למסעות הללו, שכיוון את המשך דרכי המוזיקלית ב-40 השנים הבאות.

דניאל מילר, חלוץ הטכנו ואיש הלייבל מיוט-רקורדז שעבד עם אמנים כמו דפש מוד, יאזו, נייצר אב, ניק קייב והזרעים הרעים, אירייז'ר, ווייר, לייבאך, אניטה ליין, דיאמנדה גאלאס, מובי ועוד רבים, יתקלט במסגרת ליין 1984 – מסיבת כיתה ד', ביום שני ה-25 במרץ, במועדון הבוטלג, המלך ג'ורג' 48, תל אביב.

מה חשבתם על הבחירות? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully