וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: ההידרדרות של כוכב "גלי"

3.4.2013 / 1:05

קורי מונטית' מ"גלי" נכנס לתכנית גמילה, סקורסזה יהפוך את "כנופיות ניו יורק" לסדרה, טיילור סוויפט בדרך לטלוויזיה ופארודיה חדשה על "בנות". חדשות טלוויזיה אמריקאית

הסרט "כנופיות ניו יורק" הופך לסדרת טלוויזיה

הבמאי מרטין סקורסזה וחברת ההפקות מיראמקס עובדים בימים אלה על סדרת טלוויזיה שמבוססת על סרטו של סקורסזה משנת 2002, "כנופיות ניו יורק", בו כיכבו ליאונרדו דיקפריו, דניאל דיי לואיס וקמרון דיאז. הסרט עסק ביריבות בין כנופיות בניו יורק בתחילת המאה ה-19, אולם בגלגולו הטלוויזיוני הוא צפוי להתמקד גם ביריבויות נוספות, שהתקיימו בערים כמו שיקגו וניו אורלינס, ובאופן כללי בלידתו של הפשע המאורגן בארה"ב. "התקופה הזאת בהיסטוריה האמריקנית עשירה בדמויות וסיפורים שאין באפשרותנו לחקור לעומק בסרט של שעתיים", אמר סקורסזה.

אחרי 25 עונות: רשת Lifetime ביטלה את "America’s Most Wanted"

תכנית התחקירים הידועה “America’s Most Wanted” מגיעה לסיומה לאחר 25 שנים. הסדרה, בהנחייתו של ג'ון וולש, מנסה מדי פרק להתחקות אחר עבריין נמלט אחר, לא פעם גם מחוץ לגבולות ארה"ב. בין היתר סייעה הסדרה לפענח מקרי רצח, אונס, התעללות וחטיפה, כאשר חלק מהפושעים אף היו מבוקשים על ידי ה-FBI. אולם נתונים אלו לא הצליחו בשנים האחרונות להיתרגם לנתוני רייטינג ורשת Lifetime הודיעה השבוע כי לא תרכוש עונה נוספת של הסדרה שסייעה לרשויות החוק ללכוד לא פחות מ-1,202 עבריינים. עם זאת, הודיעה הרשת באותה נשימה כי המנחה וולש ימשיך לסדרת תחקירים נוספת בשם "John Walsh Investigates", במסגרתה יילחם בפשע מזווית אחרת.

התכנית בוחנת את מותו של טופאק:

כוכב "גלי" נכנס לתכנית גמילה מסמים

מה קורה מאחורי הקלעים של הקומדיה המוזיקלית המצליחה "גלי"? באמצע צילומי העונה הרביעית של הסדרה שמשודרת בימים אלה, הודיע כוכב התכנית קורי מונטית' (שמגלם את פין האדסון) כי החליט לאשפז את עצמו במוסד לגמילה מסמים. בהודעה מטעמו נמסר כי הוא "מבקש לכבד אותו ואת פרטיותו כאשר הוא לוקח את הצעדים ההכרחיים לקראת החלמה". יוצרי הסדרה ריאן מרפי ובראד פלצ'וק הביעו תמיכה במונטית', ובהודעה מטעמם נמסר: "קורי הוא חבר אהוב במשפחת 'גלי' ואנחנו תומכים לחלוטין בהחלטתו לקבל טיפול. כולם בתכנית מאחלים לו כל טוב ומצפים לחזרתו". הפקת הסדרה צפויה להימשך כמתוכנן.

קורי מדבר על היחסים בין פין ורייצ'ל:

סטיבן קולבר נכנס בפרשן השמרן ביל אוריילי

הסאטיריקן סטיבן קולבר פתח את אחת מתכניותיו השבוע בווידוי אישי בפני הצופים: "אני שמח שאתם כאן איתי כי אני לא רוצה להיות לבד עכשיו. אני מזועזע עד עמקי נשמתי". הסיבה לזעזוע העמוק: הפרשן הימני ביל אוריילי הביע במהלך ראיון השבוע עמדה ניטרלית ואפילו אוהדת כלפי נישואי גאים – נושא הנידון בימים אלה בבית המשפט העליון בארה"ב. אוריילי טען, בין היתר, כי "הטיעון מלא החמלה יותר נמצא בצד של הגאים" וגם אמר כי אין לו "רגשות חזקים" כלפי העניין וכי אל לממשלה הפדרלית לחוקק חוקים בנושא נישואים – עמדות שונות בתכלית מעמדותיו בנושא בעבר.

קולבר, שמגלם בתכניתו דמות של רפובליקני שמרן במיוחד, הביע את "תסכולו הרב" מהזגזוג החד שעשה מי שהוא מחשיב למנטור. "אני לא מאמין. בנושא נישואי גאים ביל אוריילי שינה את דעתו (...) אני לא מאמין. לביל אוריילי אין רגשות חזקים כלפי משהו?! אתה ביל אוריילי, תקרא את החוזה המזוין שלך. כבאים מכבים שריפות, הומלסים הם אנשים משוגעים ואתה מרגיש רגשות חזקים כלפי הכל!", קרא קולבר בייאוש. קולבר המשיך ועקץ את אוריילי כאשר הציג סרטונים וציטוטים שונים בהם התנגד הפרשן נחרצות לנישואי גאים ואף השווה אותם לנישואים עם בעלי חיים, בין היתר, עם עזים. "כשהוא אמר בעבר שנישואי גאים זה כמו להתחתן עם עז, הוא למעשה אמר לנו שהוא בעד נישואי עזים", מסיק לבסוף קולבר בציניות, מסקנה שמלווה בתמונה של אוריילי עם עז.

סדרת רשת פארודית על "בנות" עלתה לאוויר

"Bros", סדרת רשת פארודית על הסדרה "בנות", עלתה השבוע לרשת. הסדרה מתארת את חייהם של ארבעה בחורים שחיים בניו יורק, משתמשים במילה "אחי" יותר מידי, מתרכזים בעיקר בהשגת בנות ובמשחקי וידאו ולא ברור מהיכן משיגים כסף למחייתם. כמעט כמו המקור.

טיילור סוויפט מגיעה ל"הבחורה החדשה"

הזמרת הצעירה טיילור סוויפט תגיע להופעת אורח מפתיעה במיוחד בקומדיה "הבחורה החדשה". סוויפט תככב בפרק האחרון לעונה הנוכחית שישודר ב-14 במאי, בתור "אורחת מעניינת" בחתונתם של סיסי ושיברנג. קריצותיה של הזמרת לתחום המשחק אמנם לא רבות, אולם לא מדובר בפעם הראשונה שהיא עוטה על עצמה דמות - בעבר הנחתה הכוכבת גם את תכנית המערכונים "Saturday Night Live" ולקחה חלק באחד מפרקי "CSI".

פרומו ראשון לעונה השישית של "דם אמיתי"

"דם אמיתי" חוזרת למסך רק ב-16 ביוני, אבל אם אין לכם כבר כוח לחכות לביל, סוקי והחבורה תוכלו להתנחם בפרומו הראשון שיצא לעונה השישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully