וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 17 שנים: כוכבי "פלטפוס" יתאחדו

2.4.2013 / 15:46

האיחוד של חמישה ממשתתפי התכנית הקומית הקלאסית יתרחש במסגרת פרק של "צחוק מעבודה" של שלום אסייג, שישודר ברשת בסוף השבוע הקרוב

17 שנים לאחר שתכניתם ירדה מהמסך, כוכבי "פלטפוס" יתאחדו באופן חד פעמי. האיחוד המצופה, בו ייקחו חלק אבי גרייניק, עידן אלתרמן, תומר שרון (תומש), ירדן בר כוכבא ודני קרפל, יתקיים במסגרת ספיישל של התכנית "צחוק מעבודה" של שלום אסייג, שישודר בשבת ברשת.

מן האיחוד יעדרו רק שניים מכוכבי התכנית: תומר יוסף, שהיה בשעתו חברו לצמד של תומר שרון וכיום הוא סולן להקת בלקן ביט בוקס המצליחה, וחנן לדרמן, שמאז רדת התכנית חזר בתשובה וכיום הוא שחקן וקומיקאי מבוסס בסרטים והצגות ייעודיים למגזר החרדי.

"פלטפוס", שעלתה לאוויר ב-1994 ושודרה במשך כשלוש עונות, החלה כפינה קצרה בשעות הצהריים ששודרה במסגרת הטלוויזה החינוכית וחשפה קומיקאים צעירים שפעלו עד אז רק מעל במות המועדונים. לאחר מכן הפכה לתכנית בת חצי שעה שצולמה במועדון הדומינו גרוס מול קהל חי, ומתוכה יצאו קלאסיקות של הבידור הישראלי, כמו אנשי "נווה חמציצים" של גרייניק ואלתרמן (שהמופע "ילדים סורגים" של הצמד הוקדש להם, והחדירו לשפה את הביטוי "בחברות"), איש החרגול (קרפל) ברגיג (תומש) ועוד.

לאחר רדת התכנית המשיכו השחקנים לשתף פעולה ולעשות שימוש בדמויות המוכרות במספר מסגרות: לדרמן, יוסף, שרון וקרפל העלו את מופע הבידור "פליטי פלטפוס", ואילו גרייניק ואלתרמן החזיקו פינה קבועה בתכנית "אברהם ויעקב" של אברי גלעד וקובי מידן, ולבסוף קיבלו תוכנית טלוויזיה משלהם, "כוכבי השכונה", בה המשיכו לגלם את דמויותיהם של צחי ומאיר מ"נווה חמציצים". בנוסף, גרייניק, אלתרמן, בר כוכבא והשחקנית יסמין קידר הקימו ביחד את ההרכב המוזיקלי לולה, ושחררו ב-2000 את האלבום "ימים של שקט", ששיר הנושא מתוכו הפך ללהיט גדול.

בשנים האחרונות המשיכו חברי "פלטפוס" לקריירות עצמאיות. יהיה זה שיתוף הפעולה הראשון ביניהם מזה שנים רבות.

מתרגשים לקראת האיחוד? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • פלטפוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully