וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: שיר חדש למירב פלדמן

3.4.2013 / 9:00

"להחזיק חזק" הוא הסינגל השני מתוך אלבום הבכורה של השחקנית, אשר עתיד לצאת בקרוב והופק מוזיקלית על ידי דורון פלסקוב. האזינו

יח"צ - חד פעמי
מירב פלדמן להחזיק חזק.
מירב פלדמן להחזיק חזק

אחרי "הכל טוב", הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה של מירב פלדמן, משחררת פלדמן כעת את "להחזיק חזק", הסינגל השני מתוכו, אותו כתבה והלחינה בעצמה. בשיר מדברת פלדמן על השדים הפנימיים שלה, על הצורך לשחרר מעט מן האחיזה והשליטה בהם והרצון לתת לחיים לעשות את שלהם.

את פלדמן אתם כבר מכירים כמנחה בערוץ הילדים וכמי ששיחקה בסדרות נוער רבות, ביניהן "דאוס", "האי" ו"חצויה", אבל כעת היא יוצאת לדרך חדשה בתחום המוזיקה. את אלבום הבכורה שלה הפיק מוזיקלית דורון פלסקוב, שעבד בעבר עם דודו טסה, דנה אינטרנשיונל, ערן צור, גלעד שגב, אתי אנקרי ועוד. בימים אלה היא עובדת על המופע שילווה את צאת האלבום שבדרך ביחד עם הנגנים יוני ליפשיץ, טל אברהם ואן שטרייכמן.

"האמת שזו דרך חדשה-ישנה", היא אומרת. "מוזיקה היא חלק בלתי נפרד ממני ותמיד היוותה פסקול לכל חוויותיי. אני מרגישה היום, בגיל 27, אחרי שבע שנים של סיפוק, ניסיון והתבגרות בעולם אותו הכרתי בעיקר לפני המצלמה - מוכנה ונכונה לעמוד על הבמה, חשופה, מעט חצופה, ולהגיד את מה שעל ליבי ובמחשבותיי בקול גדול".

מה דעתכם על השיר? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully