וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ירון ברלד תוקף עובד במה

הקומיקאי התפרץ לעבר עובד במה במהלך מופע הסטנד אפ שלו, קרא לו "אידיוט" אל מול הקהל והשליך עליו ארגז חפצים. מארגני האירוע בתגובה: "חמור, מביש ומבזה"

ירון ברלד, הקומיקאי הפרוע וחבר קאסט ב"ארץ נהדרת", ממשיך במקביל גם לקיים את הופעות הסטנד אפ שלו. ברלד ידוע בהומור הפיזי שלו, שכולל לרוב השפרצה משקיות חלב על הבמה, שפיכת נוזלים שונים לעבר הקהל, פיזור אקראי של במבה כחלק ממערכון ועוד להטוטים גרפיים שהפכו את ההומור שלו ל"ברלדי". עם זאת, נראה כי בהופעת הסטנד אפ האחרונה שלו, ברלד לקח את ההומור צעד אחד קדימה לאקט שעושה רושם אלים למדי.

סרטון שצולם במהלך מופע שהבדרן ערך אמש (שלישי) בעין החורש, מראה את ברלד בסיום המופע כשאיש במה ניגש אליו ואומר לו דברים שאינם ברורים מפאת מרחק המצלמה. לפי אנשים שנכחו במופע, נראה כי איש הבמה ניסה להרגיע את ברלד ולבקש ממנו שלא ישפוך נוזלים בקרבת חוטי החשמל שנמצאים על הבמה. הוא ביקש ממנו להתרחק אחורה ולא לגרום לשום נזק או שפיכת נוזלים על כבלי החשמל ועל הבמה, אשר מתחתיה מצויה תשתית החשמל של האולם.

בתגובה לדברים, נראה בסרטון ברלד דוחף את האיש מן הבמה ואומר לו "סע, סע". לאחר מכן הוא אוחז במיקרופון וצועק לכיוון הקהל "חבר'ה, אידיוט!" כשהוא מצביע על אותו עובד במה. בהמשך נראה אותו אדם לוקח את המיקרופון של ברלד, כנראה מתוך כוונה לנתק אותו מן הסטנד ולהפסיק את המופע. בשלב הזה ברלד אמר לקהל "תודה רבה", ניגש אל קופסת האביזרים שלו והשליך אותה אל עבר איש הבמה שנפגע ממנה בגבו.

יש להדגיש כי הופעותיו של ברלד אכן ידועות בזריקת חפצים שונים וכי ארגזו נודד איתו לכל מופע, אך הפעם נראה כי ברלד זרק את חפציו חזק מידי וכואב מידי. איש הבמה המשיך ללכת לצד הבמה ולא הגיב על המעשה, אך אי אפשר להתעלם מכך שמדובר בתגובה ברוטאלית למדי.

"אירוע חמור, מביש ומבזה"

"ידענו שהאיש מעט בוטה אך לא שיערנו עד לאן תגיע התנהגותו הגסה", נכתב בעמוד הפייסבוק של המועצה האזורית עמק חפר, על ידי דרור זכאי, מנהל מחלקת הנוער. "מהרגע שעלה לבמה הוא לא הפסיק להשפריץ מים ומוצרי חלב שונים על הבמה ועל יושבי השורות הראשונות. כמו כן, פיזר עוגיות, בייגלה ושאר מאכלים אשר ניתנו לו על ידנו כפינת קפה לפני ההופעה. לאחר 2-3 דקות זיהו אנשי הסאונד את הבעייתיות בשילוב של נוזלים וחשמל וביקשו ממנו להתרחק מעט אחורה ולא לשפוך שום דבר על כבלי החשמל ועל הבמה, אשר מתחתיה מצויה כל תשתית החשמל של האולם".

"לאחר שירון ברלד ואמרגנו התעלמו מהבקשות, ניגש אחראי האולם אליו וביקש ממנו לזוז אחורה ולא - ינותק המיקרופון", ממשיך לתאר זכאי את השתלשלות האירוע. "לאחר שברלד סירב ואף קילל אותו לעיני הקהל, לקח האחראי את הסטנד של מיקרופון. באותו הרגע ברלד הכריז על סיום המופע והשליך מהבמה ארגז מלא בבקבוקי מים, צנצנת עוגיות מזכוכית, קפה, סוכר ושאר מוצרי מזון על אחראי האולם שעמד למרגלותיו.
האירוע החמור, המביש והמבזה התרחש לנגד עיניהם המשתאות של כ-250 בני נוער".

"כרגע עוד מוקדם להגיד מה הם הצעדים שינקטו, אולם אני מבטיח לכם כי העניין בטיפול מסור", סיכם זכאי. "ברצוני להביע התנצלות כנה ועמוקה כלפי כל הילדים שהגיעו למופע, נהנו מערב מהנה ותרבותי ברובו אולם בשל הסיום העגום הלכו הביתה בתחושת החמצה ופספוס".

מסברס הפקות ומאמא ייצוג אומנים ויוצרים, המייצגים את ברלד, נמסר בתגובה: "כפי שידוע ברלד הוא אומן לא קונבנציונלי וכך גם הופעותיו שמבוססות על הרבה רקויזיטים ואביזרים, וכחלק מסיום המופע וזו לא פעם ראשונה כאקורד סיום הוא זורק את ארגז הרקויזיטים כמו שאומן רוק שובר גיטרה בסוף המופע. מדובר בארגז בעל משקל מועט ביותר שניתן לראות היטב בסרטון כמו גם את הקהל שצחק ולא נבהל. כאמור, מדובר בחלק מהמופע ולא הייתה מטרה להעליב ו/או לפגוע במישהו, במידה ומישהו ניפגע אנו מצרים על כך".

  • עוד באותו נושא:
  • ירון ברלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully