וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ברברה סטרייסנד תוסיף עוד הופעה בישראל

הזמרת, שכבר הכריזה על הופעה ראשונה בישראל ב-20 ביוני באיצטדיון בלומפילד בתל אביב, תופיע ככל הנראה פעם נוספת יומיים לאחר מכן, באותו המקום

כל מי שחשש שלא יצליח להיכנס להופעתה של ברברה סטרייסנד בישראל, יכול להירגע: הערב נודע כי יומיים אחרי הופעתה הראשונה באיצטדיון בלומפיד בתל אביב, ב-22 ביוני תעלה ככל הנראה הזמרת להופיע בפעם השנייה באותו מקום. מכירת הכרטיסים להופעתה הראשונה של סטרייסנד החלה בשבוע שעבר, וכבר כעת לא נותרו כמעט כרטיסים לאירוע.

שתי ההופעות של סטרייסנד, הכוללות 60 נגנים על הבמה, יתקיימו כיפת השמיים באיצטדיון, שיעבור התאמה נרחבת ומקיפה לקראתם. האיצטדיון יהפוך לתיאטרון "אינטימי" יחסית, המכיל 16,000 מקומות. הגעתה של סטרייסנד לישראל היא חלק מאירועי ועידת הנשיא במסגרת חגיגות יום הולדת 90 לשמעון פרס.

המפיק שוקי וייס בשיתוף לייב ניישן, האחראית לסיבוב ההופעות הנוכחי של סטרייסנד, עומדים מאחורי האירוע. לפני מספר ימים הצהירה סטרייסנד כי סיבוב ההופעות הקרוב יכלול חמישה יעדים בלבד באירופה: 1 ביוני בלונדון, 6 ביוני באמסטרדם, 10 ביוני בפריז, 12 ביוני בקלן ו-15 ביוני בברלין – כך שלמעשה היא תנעל את סיבוב ההופעות שלה בישראל. צוות ההפקה נערך להגעת מעריצים מרחבי העולם שרוצים להספיק לצפות בסטרייסנד במהלך הסיבוב.

כמו כן יעלו עם סטרייסנד שלושה אורחים לבמה: המוזיקאי כריס בוטי, בנה ג'ייסון גולד ואחותה רוזלין קיינד. "אני שמח על בואה של הזמרת ברברה סטרייסנד לתל אביב-יפו לרגל יום הולדתו ה-90 של הנשיא", אמר ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, בהצהרה רשמית. "אם זו המתנה ל-90, מה נביא לו ביום ההולדת המאה?"

הקריירה המוזיקלית של סטרייסנד החלה לפרוח בסוף שנות ה-60, כשבשנים לפני כן היא עסקה במשחק בטלוויזיה, בתיאטרון ובקולנוע. עד היום היא היתה מועמדת ל-57 פרסי גראמי, מתוכם זכתה ב-15. כמו כן, סטרייסנד זכתה ב-12 פרסי טוני, חמישה פרסי אמי, 12 פרסי גלובוס הזהב ושני פרסי אוסקר מתוך חמישה אליהם היתה מועמדת; כיום היא מתהדרת בין היתר בתארים מפיקה, במאית, צלמת ועוד.

ממשרדו של שוקי וייס נמסר: "אנחנו עובדים על הוספת מופע, כשיהיה מה להודיע, נודיע".

מתכננים לרכוש כרטיסים להופעה הנוספת? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully