וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רפי גינת העתיק מיגאל שילון?

4.4.2013 / 13:38

מגיש "כלבוטק" שהתמנה לאחרונה למנכ"ל ערוץ 10 לקח איתו מזכיינית רשת של ערוץ 2 לא רק את עצמו, אלא גם את הפרומו ששידרה הזכיינית ל"פספוסים" לפני כחמש שנים

מי הוא טוני סופרנוס הישראלי המקורי? פרומו מושקע במיוחד שעלה לאחרונה בערוץ 10 לקראת עליית העונה החדשה של "כלבוטק", אשר עברה לערוץ מזכיינית ערוץ 2 רשת ביחד עם המנכ"ל החדש ומנחה התכנית רפי גינת - מציג את גינת כסופרנו המקומי, וכמו בפתיח הסדרה האלמותית הוא נוהג בין רחובות מוכי פשע והתרחשויות קרימינליות.

אבל בוואלה! תרבות זוכרים שפרומו זהה לזה שעלה בערוץ 10 כבר עלה בעבר - על מסך רשת ממנה מגיע גינת: לפני כחמש שנים קידם אותו פרומו בדיוק את עליית התכנית "פספוסים" בהגשת יגאל שילון.

הנה לפניכם אותו קונספט, אותה מוזיקה ואותו איש במכונית עם אותו סיגר, לשתי תכניות שונות. מחזור של רעיון או רפרנס תרבותי? ברשת ובערוץ 10 בחרו שלא להתייחס, אולם גורם במחלקת השיווק של הערוץ שנשאל על הנושא מסר כי "על זה נאמר - רחוק מזרח ממערב. אם ברשת רוצים ללמוד איך עושים הומאז' - הם מוזמנים להרים טלפון".

ערוצי טלוויזיה וזכייניות, קבלו רעיונות לעוד כמה סדרות שאפשר לעשות פרומו בהשראת הפתיח שלהן: "משחקי הכס", "הסמויה", "שובר שורות", "בית קטן בערבה", "שולחן לחמישה" ו"צער גידול בנות". אופציה אחרת - לחשוב על משהו מקורי.

מה אתם חושבים על הדמיון בין הפרומואים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully