וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנחלים למנויי תיאטרון הרצליה: בואו לאריאל

7.4.2013 / 15:38

ועד מתיישבי השומרון פרסם הודעה בה הוא קורא למנויי אנסבל תיאטרון הרצליה שנסגר, לעשות מנוי להיכל התרבות באריאל, תוך תקיפת מנהל האנסבל שהחרים את ההיכל, עודד קוטלר

פחות משבוע לאחר ההודעה המצערת על סגירת תיאטרון אנסבל הרצליה בשל גירעון תקציבי, ועד מתיישבי שומרון מנצל את המומנטום וקורא למנויי התיאטרון לעשות מנוי להיכל התרבות באריאל. "תיאטרון היא צורת בילוי של שוחרי תרבות – בין אם זה באריאל או בהרצליה", הצהיר שגיא קייזלר, מנכ"ל ועד מתיישבי שומרון. "מכיוון שלתושבי הרצליה נוצר מחסור בהיכל תיאטרון איכותי אנו, כשוחרי תרבות ללא גבולות, מזמינים אותם לבוא וליהנות מרפרטואר עשיר ואיכותי באריאל".

"בעבר גורמים בתיאטרון אנסמבל הרצליה קראו להחרמת היכל התרבות באריאל ויתכן שהמיאוס שחשו רבים מתת-התרבות של חרמות גרמה לרבים להימנע מלרכוש כרטיסים לאנסמבל", אמר קייזר ותקף בכך, בין היתר, את עודד קוטלר, מנהל האנסבל, שלקח חלק בקריאות לחרם על היכל התרבות באריאל. מזכיר קייזלר, "עם זאת, מכיוון שאנו רואים בכל מוסד תרבות ישראלי איכותי חלק מהבניין התרבותי בארץ, חשוב שיהיה למנויי אנסמבל בית תרבות ראוי לבלות בו".

לדברי הוועד, גורמים מטעמו פנו למנהלי היכל התרבות באריאל בהצעה שלפיה, תמור סכום סמלי, יאפשרו למנויי תיאטרון הרצליה להשלים את תקופת המנוי שלהם במסגרת אירועי היכל התרבות.

את תגובתו של עודד קוטלר לא ניתן היה להשיג עד מועד פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully