וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה סין פסלה לשידור את "ג'אנגו ללא מעצורים"?

11.4.2013 / 12:42

אכזבה לחובבי הקולנוע הסינים: סרטו האחרון של קוונטין טרנטינו הורד מהאקרנים בסין יממה לאחר יציאתו, זאת כנראה בשל תכניו המכילים התקוממות של עבדים נגד אדוניהם

בתי הקולנוע בסין ביטלו את כל ההקרנות של "ג'אנגו ללא מעצורים", סרטו האחרון של קוונטין טרנטינו שיצא לפני מספר חודשים, זאת כיממה לאחר שהגיע לאקרנים במדינה.
סין ידועה בצנזורה הנוקשה שלה לסרטים וליצירות תרבות אחרות בשל תכנים מיניים וכן התבטאויות פוליטיות רגישות, כמו גם היא מצמצת הפצה של יצירות זרות בכדי לקדם על חשבונן את המקומיות.

בעוד שבפורטל הסיני Sina דווח שהפסקת ההקרנות נעשתה מטעמים טכניים, ברשתות חברתיות בסין טוענים שמדובר בצנזורה שנובעת ישירות מתכני הסרט, שכוללים עירום, העוסקים בעבדים שמתקוממים ונלחמים על מעמדם וזכויותיהם.
"ג'אנגו ללא מעצורים" הוא סרטו הראשון של טרנטינו שנהנה מהפצה מסחרית בסין, כך לפ הוליווד ריפורטר. ב- Southern Metropolis Daily דווח שאפילו הסצנות האלימות במיוחד בסרט שרדו את מבחן הצנזורה הנוקשה ונשארו כפי שהן, מלבד שינויים קלים בגוון הדם הניתן, שהפך כהה יותר.

עם זאת, חובבי הקולנוע הסינים כבר הספיקו לצפות בסרט בצורה פיראטית, אונליין או בעותקי די-וי-די צרובים, כך שבסופו של דבר, גם הממשלה שלהם לא תוכל למנוע מהם ליהנות מסרט טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully