וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: שיר חדש ל-Psy מ"גנגנם סטייל"

12.4.2013 / 0:39

השיר, שכבר הגיע לרשת, ממשיך ברוחו את הסינגל הקודם של הזמר, שחצה את קו מיליארד וחצי הצפיות ביוטיוב והפך ללהיט הגדול ביותר של השנה החולפת

אחרי שהפך לאחת התופעות המרעישות, המפתיעות והמצליחות בעולם בשנה החולפת – וכבר הספיק כמעט להישכח עם הולדת ה"הארלם שייק" – Psy, הזמר הדרום קוריאני שעומד מאחורי "גנגנם סטייל", חוזר. השיר החדש שלו, "ג'נטלמן", הגיע לרשת וכבר מאיים להפוך ללהיט הוויראלי הבא.

"ג'נטלמן", שיר טיפוסי לפסיי שגם מזכיר ברוחו את "גנגנם סטייל" כולל משפטי מפתח כמו " I am a party mafia!" ("אני מאפיה של מסיבות!") ו"I am a mother father gentleman" ("אני אמא אבא ג'נטלמן"), שעשויים להפוך לקאלט. כמובן שהתמונה המלאה תיחשף רק כאשר יציג פסיי גם את הריקוד החדש הנלווה לשיר והגרדרובה שמלווה אותו – שני אלמנטים שהסטייליסט שלו אישר לסוכנות הידיעות רויטס כי אכן יחשפו כאשר השיר יצא באופן רשמי.

הזמר יבצע את השיר בבכורה ביום שבת באיצטדיון הגביע העולמי בסיאול. קהל רוכשי הכרטיסים קיבל הוראה להגיע אל המקום בלבוש לבן, ומספר רמזים כבר נחשפו ביחס לאופי הריקוד שיתבצע על הבמה. "כל הקוריאנים מכירים את הריקוד הזה", אמר בראיון, "אך במדינות אחרות לא ראו אותו מעולם".

מה חשבתם על השיר החדש? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully