וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מת לצעוק 5": פארודיה גרועה על סרטי אימה

12.4.2013 / 12:09

כמו כל אחד מהסרטים בסדרה, "מת לצעוק 5" שם בשביל לגרום לצחוקים, אבל עם בדיחות חצי אפויות, פאנצ'ים גרועים ומחסור בחומרים טובים, כבר עדיף להישאר בבית ולדגדג את עצמכם

יח"צ - חד פעמי

יכול להיות שיש פה שיא עולמי. שימו לב: ביום חמישי ה-4 באפריל, יצא לאקרנים בארץ סרט האימה "מאמה". בדיוק שבוע לאחר מכן יצא "מת לצעוק 5", שהוא בחלקו הגדול חיקוי לשם הצחוקים של "מאמה". המרווח בין הדבר עצמו לבין הפארודיה עליו מעולם לא היה קטן יותר.

כמובן, "מת לצעוק 5" לא באמת נכתב, הופק, צולם ונערך כולו במשך שבוע. זה הרי לא הגיוני. בארצות הברית "מאמה" יצא עוד בסוף ינואר, מה שאומר שהיו ל"מת לצעוק 5" לא פחות מחודשיים וחצי. עדיין, ליצור סרט הוליוודי בתוך חודשיים וחצי זה כמו לעבור הריון תוך חודשיים וחצי: זה פשוט לא עובד ככה. הסרט לא מסתפק בהישג הזה, ומנסה לשבור את השיא של עצמו, באמצעות פארודיה על "מוות רצחני" – סרט שיצא בארצות הברית רק בשבוע שעבר, ולארץ יגיע רק בחודש הבא. כמובן, יוצרי "מת לצעוק" לא ראו את "מוות רצחני". לא נורא. הם פשוט עושים פארודיה על הסצינות שהיו בטריילר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם מישהו לא מתרסק מהחלון זה לא באמת מפחיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל זה רק מוכיח את מה שכולנו ידענו מזמן: שהסרטים האלה הם הדברים הכי מחופפים ולא מושקעים שצפיה בהם עולה 38 שקלים. כתיבת התסריט של סרט בסדרת "מת לצחוק" לא לוקחת יותר זמן מהצפיה בסרט: ישבו כמה חבר'ה וצפו ב"מאמה", זרקו בדיחות והערות ציניות אל המסך, הצחיקו זה את זה, ואז הסריטו את זה. זה לא שאסור לעשות פארודיות בהתראה קצרה, מעכשיו לעכשיו: בשביל זה יש "ארץ נהדרת" או "סטרדיי נייט לייב", שמעצם הגדרת תפקידם אמורים לצחוק על מה שקרה לפני לא יותר משבוע. בתור סדרת קטעים בתכנית טלויזיה, לא היה הרבה מה להתלונן על " מת לצעוק 5". הקטע שבו מופיעים צ'רלי שין ולינדזי לוהן בתפקיד עצמם בהחלט נראה כמו מערכון בינוני מ"SNL". אבל רבאק, כאן זה קולנוע. מסרט קולנוע צריך בהחלט לצפות לקצת יותר השקעה.

אחת הבעיות של הסרט היא שפשוט אין לו עם מה לעבוד. עם כל הכבוד ל"מאמה", הסרט הזה לא ‏היה בדיוק להיט עצום או תופעה תרבותית חובקת עולם. רוב האנשים אפילו לא שמעו עליו. כדי ‏שהצופים גם ידעו לפעמים על מה הסרט צוחק, "מת לצעוק 5" כולל גם התייחסויות ל"ברבור ‏שחור", "כוכב הקופים: המרד" ו"התחלה" - השניים האחרונים אפילו אינם סרטי אימה, אבל צריך ‏להסתדר עם מה שיש. ‏

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הו, להתעורר עם צ'רלי שין לצידך - זו אימה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז איך הבדיחות? בדיוק כמו שאתם חושבים. לוקחים סצינות מסרטים מוכרים יותר או פחות, ואז מוסיפים להן מכות בראש או בביצים. רוב הזמן זה הומור מסוג שאנשים שכבר הגיעו לגיל דו-ספרתי כבר נגמלו ממנו, אבל פעם ברבע שעה בממוצע מגיעה בדיחה טובה. וזה, מצער לומר, מספיק כדי להפוך את "מת לצעוק 5" לגרוע פחות מסרטים אחרים בסגנון. אם אתם בקטע של קצת הומור נמוך ו"היי, זה מהסרט ההוא", סבבה, אבל אין שום סיבה לצאת מהבית בשביל זה. הטלוויזיה היא המקום הטבעי עבור דברים כאלה.

מה אתם חשבתם על "מת לצעוק 5"? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מת לצעוק 5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully