וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: האם "גלי" חצו את הגבול?

17.4.2013 / 0:02

"גלי" הקדישו פרק לירי בתיכון ועוררו את זעמם של האמריקאים, דניס רודמן ביקר בצפון קוריאה, ופוליטיקאי קינקי חזר לפעילות לשמחתם של הקומיקאים. חדשות טלוויזיה אמריקאית

הפרק השערורייתי של "גלי" (זהירות ספוילר!)

הפרק של הסדרה "גלי" ששודר בשבוע שעבר הצליח לעורר סערה לא רק בקרב המעריצים. הפרק המטלטל במיוחד בשם “Shooting Star” עסק ברובו בירי בבית ספר תיכון, כאשר חברי המקהלה, שבדרך כלל מזמרים עם חיוך, נאלצו פתאום להסתתר בכיתה חשוכה מאימת היורים. לבסוף התברר כי מדובר היה באקדח שהובא לבית הספר ונפלטו ממנו שני כדורים, אולם האימה, יחידת הימ"מ והנערים המפוחדים היו כולם אותנטיים.

מדובר בצעד נועז מצד היוצר ריאן מרפי, אולם לא מדובר בפעם הראשונה. בעבר עסקה הסדרה, שמיועדת בעיקר לבני נוער, בנושאים קשים לא פחות כמו בריונות בבית הספר, התאבדות, הפרעות אכילה וגם מוות. אולם יש מי שסברו שהעיסוק בנושא הנוכחי הגיע מוקדם מידי, רק חודשים ספורים לאחר הטבח הנורא בבית הספר היסודי בניוטאון בו נרצחו כ-20 בני אדם, רובם ילדים. "אני מציע שאם אתם אכן צופים בתכנית הזו, תצפו בפרק ביום אחר או שתצפו בזהירות", נכתב בפוסט שפרסם ארגון המתנגד לאלימות שהוקם מיד לאחר הטבח בבית הספר סנדי הוק. והיו גם מי שהגיבו יותר בחריפות. "אלו מאיתנו עם ילדים ששרדו את הטבח לא צריכים לצפות בפרק הזה", כתב אנדרו פאלי, ששני ילדיו שרדו את הטבח בבית הספר. "זה מוקדם מדי בעוד הילדים שלנו והפצעים שלנו עדיין טריים. אני מבין שצריך לשמור על הנושא בתודעה של האומה, אבל לעזאזל, לפחות תודיעו לאנשים בניוטאון לפני".

סדרה חדשה שלחה את דניס רודמן לצפון קוריאה

"Vice”, מגזין חדשותי חדש מבית היוצר של HBO, מצליח לעורר באזז גדול בארה"ב. למי שלא מכיר, מדובר במגזין שהצליח להשחיל כתבים כמעט לכל פינה עולם, עשתה חיל בתחום החדשות באינטרנט וכעת התפתחה גם לתכנית טלוויזיה דוקומנטרית שאמורה להיות היורשת הרוחנית של "60 דקות". הסיבה לכך נעוצה ככל הנראה בעובדה שהתכנית לא מהססת לשלוח את כתביה ישר לקו האש, בעוד שתכניות חדשות אחרות רק מושכות אותם משם. כך למשל, שלחה התכנית את הכדורסלן לשעבר דניס רודמן לצפון קוריאה. רודמן, שהצליח להתחבר עם הרודן קים ז'ונג און, התייחס בראיון למשימה ונשמע דווקא רגוע: "זה כמו כל מדינה אחרת", אמר.

בפרק הראשון ששודר בתחילת החודש, עסקה התכנית בנושאים נפיצים לא פחות: מספר ההתנקשויות הפוליטיות ההולך וגובר בפיליפינים, והשימוש שעושה הטליבן בילדים כמחבלים מתאבדים באפגניסטן. "בניגוד לאמונה הרווחת, אין לנו משאלת התאבדות", אומר שיין סמית', אחד ממייסדי המגזין. "אנחנו לא מחפשים סכנות. פשוט קורה שהרבה מהסיפורים הטובים מתרחשים במדינות מסוכנות. אמרנו כבר 'לא' בעבר. כלומר, היינו אמורים להסתובב עם פיראטים בתימן. אתה משלם להם לביים חטיפה והם לוקחים אותך לסיור באזור. כמו מדריכי טיולים עם רובים; בסוף החלטנו לא ללכת לשם".

האם יהיה ספין-אוף ל"שובר שורות"?

הסדרה "שובר שורות" מתקרבת לסיומה, אולם אולפני סוני בוחנת אפשרות לשמור על המותג בחיים עם סדרת ספין-אוף חדשה שאמורה להתמקד בדמותו של בוב אודנקירק, שמגלם את עורך הדין הפלילי סול גודמן. הרעיון לסדרה הגיע מיוצר "שובר שורות" וינס גיליגן ואחד מהכותבים הראשיים שלה, פיטר גולד, אולם הוא נמצא בשלבים ראשוניים בלבד, וטרם נחתמו עסקאות כלשהן. "אני אוהב את הרעיון של סדרה על עורך דין שיעשה כל מה שצריך כדי להישאר מחוץ לבית המשפט", אמר גיליגן בראיון בעבר, "הוא יגיע לפשרה על מדרגות בית המשפט. זה יהיה כיף – אני אוהב את זה".

הסימפסונס במחווה ל"שובר שורות":

אנתוני וינר חוזר לחיים הפוליטיים – והסאטיריקנים לא מרחמים

אם יש מישהו ששמח במיוחד בכוונתו של חבר הקונגרס לשעבר אנתוני וינר להתמודד על ראשות עיריית ניו יורק, הרי שאלה מנחי תכניות האירוח והאקטואליה. חבר הקונגרס לשעבר, שהפך לסנסציה תקשורתית לאחר ששלח תמונות עירום שלו לנשים דרך חשבון הטוויטר, הפך לבדיחה החדשה-ישנה של הסאטיריקנים. סטיבן קולבר למשל קיבל את הקאמבק בשלל בדיחות איברי מין. הוא הסביר כי וינר עזב את תפקידו לאחר שרצה "לבלות זמן רב יותר עם הזין שלו". ג'ימי פאלון בירך את וינר על חזרתו המסתמנת לחיים הפוליטיים ואמר: "אני באמת מקווה שהוא יחזור, זה יספק לי חומרים לכל השנה".

מה קרה כשג'וליה לואיס דרייפוס פגשה את ג'ו ביידן?

זוכת פרס האמי ג'וליה לואיס דרייפוס זכתה השבוע להגשים חלום קטן: השחקנית, שמגלמת בסדרה “Veep” את סלינה מאייר, סגנית נשיא ארה"ב, פגשה את סגן נשיא ארה"ב במציאות ג'ו ביידן. "שמחתי לתת לו עצות, אליהן הוא לא ייחס כל חשיבות", אמרה דרייפוס בבדיחות לאחר המפגש. דרייפוס אפילו התיישבה בשולחנו של ביידן ונראה היה שהשניים נהנו מהמפגש הלא שגרתי.

ג'וליה לואיס דרייפוס. Vince Bucci, AP
עצות מיותרות. ג'וליה לואיס דרייפוס/AP, Vince Bucci

כש"המפץ הגדול" פוגשים את "רחוב סומסום"

מה קורה כששלדון ולאונרד מסדרת החנונים "המפץ הגדול" מחליפים את אריק ובנץ המצוירים ב"רחוב סומסום"? התוצאה לפניכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully