וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל חדש בפארק אפק: יהודית רביץ תארח את נורית גלרון

17.4.2013 / 9:22

במסגרת פסטיבל מוזיקה חדש יופיעו שתי הזמרות יחדיו על אותה במה, לראשונה מזה עשור. עוד בפסטיבל: אהוד בנאי מארח את אביתר בנאי

חובבי המוזיקה הישראלית, היכונו: לראשונה בגן לאומי ירקון-תל אפק, יתקיים השנה בחג השבועות פסטיבל אפק, הכולל פעילויות יום ללא תשלום לכל המשפחה והופעות של אמנים מהשורה הראשונה בארץ. במסגרת הפסטיבל יתקיים שיתוף פעולה נדיר בין יהודית רביץ ונורית גלרון, מהזמרות האהובות במוזיקה הישראלית, שהופיעו יחד בפעם האחרונה לפני עשור – כאשר רביץ תארח את גלרון בהופעתה; וכמו כן יארח אהוד בנאי את אביתר בנאי במופע שלו, "רסיסי לילה", למפגש של שניים מהמוזיקאים הישראלים הבולטים בעשורים האחרונים שהם גם צאצאים לאותה משפחת בידור ידועה.

במהלך שעות היום של הפסטיבל, שיתקיים ב-16 במאי, יערכו פעילויות והופעות לכל המשפחה: סדנאות יצירה, הפעלות ספורט, מופעים של להקות מחול קיבוציות ומופע מרכזי של המג'יקל מיסטרי טור, להקת הקאברים הישראלית לביטלס שידועה בביצועיה הנאמנים למקור. הפסטיבל יתקיים בתוך הגן הלאומי הסמוך לפתח תקווה ולראש העין.

מחיר כרטיס לפסטיבל בערב, הכולל גם כניסה לשתי ההופעות המרכזיות, יעמוד על 189 שקלים במכירה המוקדמת. בסמוך למועד המופע ניתן יהיה לרכוש כרטיס ב-189 שקלים. על הפקת אחראים זאן מוזיקה מקבוצת הזאפה בשיתוף מחלבות גד ומועצה אזורית דרום השרון.

מתכננים ללכת לפסטיבל? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully