וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: קותימאן וסאבו בקליפ חדש. צפו

25.4.2013 / 18:19

צפו בקליפ הלוהט שיצר קותימאן לשיר "Talking Doll" מתוך האי.פי החדש של סאבו, "Voodoo Space Time". זהירות, זה עשוי להרקיד אתכם

יח"צ - חד פעמי

סאבו וקותימאן, ככל הנראה שניים מהאנשים המוכשרים והעסוקים ביותר בתעשיית המוזיקה בישראל, לא יכלו לעמוד מנגד לנוכח התלהטות מזג האוויר והקיץ המתקרב. בהתאם לנסיבות, השניים חברו יחד לשיר וקליפ מפוצץ בגרוב ועטוף בהפקה קליטה עד כאב, המבשר את בוא עונת להיטי הרחבות ונותן את האות להתחיל לרקוד ויפה שעה אחת קודם.

קותימאן צילם, ביים וערך וידאו קליפ חדש לאחד הקטעים מתוך "Voodoo Space Time", האי.פי החדש (שניתן להוריד חינם מסאונדקלאוד) שסאבו הוציא לאחרונה בלייבל האלקטרוני הנחשב Generation Bass. האי.פי מתרכז בתת-ז'אנר חדש שנקרא Zouk Bass, אבל למה להיכנס להגדרות מבאסות ונישות לא רלוונטיות כשאפשר פשוט ללחוץ פליי ולעוף על הלהיט הזה. השמועה מספרת שגם אנשי הלייבל מד דיסנט, כולל המנכ"ל הנכבד דיפלו, כבר האזינו והתאהבו גם הם. כל שנותר לכם לעשות הוא להצטרף לביט הדוהר של להיט הקיץ המוצדק הזה.

את קותימאן אתם מכירים כבר לא מעט זמן. המפיק בעל החזון הויזואלי המרשים עשה את הפריצה העיקרית שלו לתודעה בשנת 2007, עם אלבום פאנק פסיכדלי שהעיף גם אושיות כמו מארק רונסון. לאחר מכן שיחרר לאינטרנט את הפרויקט הנפלא שלו, "Thru-YOU", בו יצר שיר חדש ושלם מתוך קטעים מוזיקליים שהעלו אנשים מרחבי העולם לרשת. סאבו, איש סוליקו, הוא איש שרכש ידע רב בסוגיית הרקדת רחבות מועדונים ומפיק מבוקש בתעשייה המקומית. בעבר, עבדו השניים יחד והפיקו מוזיקלית עבור קרולינה, אסתדר רדא, קטלין רייטר ועוד. עכשיו, סופסוף נפגשים היוצרים ועושים זאת לראשונה ביחד. וגם לחוד.

בקליפ, מתחת לראש החתול העצום, רוקדת זינה זינצ'נקו, חברה באנסמבל בת שבע. לא בטוח אם מדובר בטרנד שיתחיל את הפלורנטין שייק, אבל לפחות זו התחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully