וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור מזרחית: חלופת ההודעות המכוערת של תמיר גל ודידי הררי

חגי אוזן

30.4.2013 / 0:07

בעקבות מאבק על שיר האליפות של מכבי תל אביב, תקף הזמר תמיר גל את דידי הררי בהודעת טקסט בה כינה אותו "האיש הכי מושחת בתקשורת", והבטיח לו: "יש לך עוד הרבה חרא לאכול"

בעוד מכבי תל אביב היא הזוכה הגדולה באליפות המדינה בכדורגל, ועל כך אין עוררין, מתנהל מאבק מר על זהות השיר שילווה את ההישג - מאבק שהגיע לשיאו בהודעת טקסט קיצונית ותוקפנית במיוחד ששלח הזמר תמיר גל לשדר הרדיו דידי הררי. מיד עם הזכייה של מכבי, היה זה הזמר אלירן אביטל ששחרר שיר ראשון, "לאלופה נריע", והקדים את כולם. כתוצאה מכך, הוא זכה לחשיפה גדולה ועשרות השמעות. זמן קצר לאחר מכן יצאו שירים נוספים של זמרים מוכרים יותר ופחות, בין היתר קובי פרץ שהפך את "סה לה וי" לשיר אליפות, ואחרים.

במקביל, נמשך המרוץ אחר השיר "הרשמי" שיבוצע בחגיגות האליפות של הקבוצה. השדרן דידי הררי, אחד האוהדים היותר מוכרים של הקבוצה, שאחראי לסלוגן המיתולוגי של מכבי תל אביב - "צהוב עולה זה מכבי", כתב שיר חדש שאמור היה להיות מבוצע על ידי רגב הוד. בסופו של דבר הוחלט שלהקת "אתניקס" תבצע את השיר. חברי הלהקה ואוהדי מכבי, זאב נחמה ותמיר קליסקי, ביצעו את השיר "צהוב עולה זה מכבי" בשילוב שחקני הקבוצה, בהם איציק זוהר.

שיר האליפות הקלאסי:

זמר נוסף שהקליט שיר למכבי תל אביב הוא תמיר גל, שיצא השבוע במתקפה חריפה נגד הררי. לטענת גל, יש טעם לפגם בהתנהלות השדרן. גל שלח מסרונים נזעמים ובוטים במיוחד להררי. בין היתר כתב גל: "דידי מה שלומך? הבנתי שכתבת את שיר האליפות הרשמי של מכבי תל אביב אז קודם כל אני רוצה לאחל לך המון הצלחה ואני גם מבין למה לא רצית להשמיע את שיר האליפות של מכבי תל אביב בביצוע שלי כי מן הסתם יש לך פה אינטרס, כי את המילים של השיר הזה כתבת לרגב הוד". הוא הוסיף כי "לא טעיתי בזה שתמיד אמרתי שאתה האדם הכי מושחת בתקשורת ויש לך עוד הרבה חרא לאכול להגיע לאליקו כהן מרדיו לב המדינה, זו דעתי האישית ועכשיו אוי ואבוי לך אם תשמיע אותי. תמיר כבר שבע מתקשורת. מה שבטוח הקהל יקבע של מי השיר היותר טוב למרות שאני כבר רואה בתגובות שהשיר שלי הכי טוב".

"הבנתי שאתה גם מחליט מי עולה להופיע בחגיגות האליפות אני מאוד מקווה שלא תשכח אותי", כתב גל לאחר מכן. "ואם חס וחלילה שכחת אותי אז אני כבר אבין את עצמי ואני אבין שלא סלחת לי מאז 1996, והסיפור כבר יהיה אחר לגמרי".

תמיר גל, מה קרה ב-1996?

"הגעתי אליו לתחנה ויצאתי עליו בשידור חי. הוא כנראה לא סלח אבל אין מה לעשות, אני בן אדם שאוהב את האמת והייתי חייב להגיד לו אותה בפרצוף. כמו עכשיו".

הררי, מצידו, הגיב בביטול לטענות של גל: "אני משמיע שירים שמבחינתי עוברים שידור. יש הרבה שירים שיצאו לכבוד האליפות והשמעתי הרבה מהם – את השיר של אלירן אביטל ושל קובי פרץ למשל. זה לא אומר שעכשיו אני אשמיע את כל השירים".

מה לגבי הטענה שאתה כתבת את שיר האליפות ובעצם העובדה הזאת יש ניגוד עניינים?

"אני אוהד מכבי מושבע, זה דבר ידוע לכולם. גם בעבר כתבתי את 'צהוב עולה זה מכבי' וזה היה הכי הגיוני בעולם שכשמכבי זוכה באליפות, אכתוב משהו. כדי שלא יהיו טענות, הודעתי שכל ההכנסות שיגיעו מאקו"ם כתוצאה מהשמעת השיר יועברו לעמותת 'סח"י'. כך שאין בטענות האלה דבר. מאוד רציתי שרגב הוד יבצע את השיר, אבל בסופו של דבר זה לא הסתדר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה של תמיר גל לדידי הררי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסביבתו של הררי נמסר שכמה ימים לאחר שליחת ההודעות, הגיע מסרון נוסף מתמיר גל, בו הוא מתנצל על דבריו ומעיד שהם נכתבו בלהט ומתוך כעס רגעי. הררי עצמו שלח לגל הודעת טקסט המבהירה כי הררי עצמו אינו לוקח חלק בחגיגות האליפות הרשמיות של הקבוצה.

מה דעתכם - אפליה או בחירה לגיטימית של שדר? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully