וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבת: מוש בן ארי ויעל בר זוהר באירוע "יוצרים בשביל אופיר"

1.5.2013 / 1:37

האירוע השנתי מבית קרן בשביל אופיר, לזכרה ולהנצחתה של אופיר חן, שנהרגה במהלך טיול אחרי צבא במדבריות המלח בבוליביה, הוא מיזם אמנות רב תחומי המתקיים במושב בית חירות

ביום שבת ה-4 במאי יערך במושב בית חרות האירוע השנתי "יוצרים בשביל אופיר" - מיזם אמנות רב תחומי לעידוד היצירה - בתכנית "מקצב החיים והצבע" בהנחייתה של יעל בר זוהר. במסגרת האירוע, מיוזמתו של פרויקט חממת אופיר, יופיע במקום מוש בן ארי, לצד מגוון אירועי תרבות. חממת אופיר הינה מיזם לעידוד היצירה האמנותית בקהילה, שהוקם על ידי קרן בשביל-אופיר בעמק חפר, לזכרה ולהנצחתה של אופיר חן, שנהרגה במהלך טיול אחרי צבא במדבריות המלח בבוליביה.

באירוע, שיציין את סוף שנת הפעילות הראשונה של חממת אופיר, יועלה מופע "ממקום מושבי" – לקט מיצירות אמני ויוצרי חממת אופיר בבימויה ובהדרכתה של שולי בריסקין; ריקוד "First Line" של בנות מגמת המחול שנתמכו הקרן; יתקיים מופע של מקהלת מורן בניצוחה של נעמי פארן, שליוותה את המיזם "מציירים בגדול - מציירים שירי ארץ ישראל"; וכן תיערך סדנת תיפוף "חיים את הקצב" בהדרכת תומר אלוני, מוותיקי מיומנה. בכניסה לאולם תוצג התערוכה "זה הכיסא שלי/מקום מושבי" בה יוצגו למעלה מ-50 יצירות שנוצרו במהלך חודשי פעילות החממה, וכן הציור הענק "מציירים שירי ארץ ישראל", חלק מפרויקט הכולל שלושה ציורים, שעשרות אנשים לקחו בו חלק.

חממת אופיר כוללת קבוצת יוצרים ואמנים העוסקים באמנויות הבמה, המסך והאמנות הפלסטית, הנפגשים לסדנת לימוד חווייתית בהנחיית היוצרת שולי בריסקין. "הפעילות הזו סוחפת הרבה מאד אנשים ונותנת לי כח להמשיך את הבחירה בחיים", אמרה נעמי גורדון חן, אמה של אופיר שעומדת מאחורי המיזם. "לאחרונה, לצערנו, נוספו לא מעט משפחות לשכול, ובכל פעם שאני קוראת על הטרגדיות האלה וחושבת מה מחכה למשפחות הללו, אני מרגישה רצון להעביר להן את הדרך בה אני בחרתי להתמודד עם הדבר הנורא מכל ולבחור בחיים על ידי נתינה גדולה לאחרים. בריקוד החיים של אופיר וביצירתיות הפורצת מאישיותה המאירה נסלל השביל, לאחר מותה, למיזם הקרוי על שמה - חממת אופיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully