וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטבול מגיע להופעה בישראל

המפיק והראפר שאחראי על שלל להיטים נטחנים ואהוד במיוחד על ג'יי לו, מגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים בקיץ הקרוב בגני התערוכה בתל אביב

המפיק והראפר פיטבול יגיע להופעה יחידה בישראל, שתתקיים ב-12 באוגוסט בביתן 1 שבגני התערוכה בתל אביב. פיטבול הפך בשנים האחרונות לשם שמעטר הרבה מהשירים הפופולריים ביותר ב-MTV, וכתוצאה ישירה מכך למשתף פעולה סדרתי. הוא הספיק לעבוד עם כריסטינה אגילרה, שאקירה, ג'ניפר לופז, כריס בראון, פארל וויליאמס, מארק אנתוני, הראפר טי פיין, שון פול, אנריקה אגלסיאס, Ne-Yo, אפרוג'ק ועוד.

השירים הקליטים של פיטבול, ששמו האמיתי הוא ארמנדו כריסטיאן פרז, כוחניים לפחות כמו הכינוי שבחר לעצמו: בין ביתר הוא אחראי להמנוני טינאייג'רים כמו "I Know You Want Me", "Get It Started" עם שאקירה, "Dance Again" עם לופז וכמובן לשיתוף הפעולה הנוסף שלהם, "On The Floor", שכלל סמפול טראשי במיוחד של הקלאסיקה "למבדה".

בשנת 2004 הוציא פיטבול את אלבום הבכורה שלו, "M.I.A.M.I" (ראשי תיבות של Money Is A Major Issue). מאז הוציא שישה אלבומים נוספים, האחרון שבהם, "Global Warming" יצא בשנה שעברה והיה חלק מפסקול הסרט "גברים בשחור 3".

על הפקת המופע אחראית חברת ההפקות פלאג הפקות בבעלותו של אילן אלקיים (שהביא לארץ את ליידי גאגא, מארק רונסון, LMAFO, MGMT , פט שופ בויז ועוד).

1000 הכרטיסים הראשונים למופע יימכרו במחיר של 259 שקלים, כאשר לאחר מכן המחיר יעלה ל-299 שקלים. כרטיסי VIP יימכרו במחיר של 550 שקלים. המכירה תיפתח ב-2 במאי ובשעות 10:00 עד 12:00 תתאפשר מכירה מוקדמת דרך האתר של פיטבול, באמצעות הסיסמה GLOBALWARMING. החל מהשעה 12:00 תתאפשר קניית כרטיסים גם באתר של קופות תל אביב.

מתכננים ללכת להופעה? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • פיטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully