וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי מפחד מהזאב הרע" הישראלי נרכש להפצה בארה"ב

15.5.2013 / 21:47

סרטם של נבות פפושדו ואהרון קשלס ("כלבת"), בכיכובם של ליאור אשכנזי וצחי גראד נרכש על ידי חברת מגנוליה. בנוסף יביימו קשלס ופפושדו סרט קצר במסגרת אנתולוגיה אמריקאית

הקולנוענים הישראלים אהרון קשלס ונבות פפושדו ("כלבת") ממשיכים לכבוש את העולם: סרטם "מי מפחד מהזאב הרע", שזכה לתשובוחות גדולות בפסטיבל טרייבקה האחרון, נרכש להפצה על ידי Magnet Releasing, מחלקת סרטי הז'אנר של חברת ההפצה העצמאית מגנוליה (Magnolia Pictures), שנחשבת לאחת מחברות ההפצה הגדולות ביותר לסרטי איכות וסרטים זרים בארצות הברית.

"ההומור השחור של 'מי מפחד מהזאב הרע' יכול להצליח רק באמצעות עשייה קולנועית אינטליגנטית באמת", אמר אימון בולס, נשיא סרטי מגנוליה, בהצהרה ששחרר. "עם הסרט המרושע והמסעיר הזה, אהרון קשלס ונבות פפושדו הוכיחו שהם כשרונות גדולים עם קריירה משמעותית לפניהם".

בנוסף, נודע כי קשלס ופפושדו יביימו סרט קצר במסגרת אנתולוגיית האימה "The ABCs of Death 2", המשך לאנתולוגיה מצליחה מהשנה שעברה במסגרתה יצרו במאי אימה נחשבים מרחבי העולם סרטים קצרים אודות מוות על פי סדר האותיות באנגלית.

ב"מי מפחד מהזאב הרע" מככבים ליאור אשכנזי, צחי גראד, רותם קינן ("ההתחלפות") ודבל'ה גליקמן. הסרט, שייקרא באנגלית "Big Bad Wolves", עוסק בסדרת רציחות המציבה את חייהם של שלושה גברים במסלול התנגשות: אבי הקורבן האחרון בסדרה המחפש נקמה; שוטר שאינו נוהג בהתאם לכללי החוק; והחשוד העיקרי בפשע, שיוצא לחופשי בשל בלבול במשטרה. בסרט משתתפים גם מנשה נוי, דביר בנדק, נתי קלוגר, עמי וויינברג, קאייס נאשף, גיא אדלר, ארתור פרי וגור בנטביץ'.

מחכים ל"מי מפחד מהזאב הרע"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully