וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן על האירוויזיון: "תחרות הוגנת אין שם"

17.5.2013 / 12:33

"שירים שלא הייתי שר אם היו מעמידים אותי מול כיתת יורים עברו, ושיר מהמם של זמרת מצויינת שנתנה ביצוע אדיר לא עבר", כתב בעמוד הפייסבוק שלו לאחר שישראל לא עלתה לגמר

זמן קצר לאחר שהוכרזו אמש (חמישי) העולים לגמר של תחרות האירוויזיון שתתקיים במוצ"ש, הגיב אייל גולן בעמוד הפייסבוק שלו לעובדה שהזמרת מורן מוזר, זוכת ריאליטי הכשרונות "אייל גולן קורא לך" ומיוצגת במשרדו, לא עלתה לגמר עם השיר "רק בשבילו".

"טוב אז לפחות עכשיו אני מקווה שיפסיקו לפתוח קבוצות שקוראות לי ללכת לארוויזיון. כולנו נוכחנו לדעת היום שתחרות הוגנת אין שם בדיוק", כתב גולן בעמוד הפייסבוק שלו. "שירים שלא הייתי שר אם היו מעמידים אותי מול כיתת יורים עברו ושיר מהמם של זמרת מצויינת שנתנה ביצוע אדיר לא עבר. מורן היקרה תהיי גאה בעצמך כי אני וכל המשרד ואני נוטה להאמין שרוב העם הזה אהב את הביצוע שלך וכיבדת את המעמד. בשבילי קיבלת את הדוז פואה בגדול".

על אף שאין בסיס נראה לעין לטענותיו של גולן על חוסר הוגנות, שכן גם שוויץ, לטביה, סן מרינו, מקדוניה, בולגריה ואלבניה מצאו עצמן מחוץ לגמר, מצבה של ישראל בתחרות לא חיובי במיוחד, כאשר אמש נשבר שיא שלילי, כאשר תהיה זו השנה השלישית ברציפות בה היא לא מעפילה לגמר מאז החלה שיטת חצי הגמר בשנת 2004.

בתום התחרות, מזור שחררה את ההצהרה הבאה: "הייתי גאה לייצג את ישראל, עליתי לבמה במאלמו, יחד עם זמרי הליווי והפגנו את הביצוע הטוב ביותר שיכולנו. לצערי לא הצלחנו להעפיל לגמר אבל אני בטוחה שהסבתי גאווה רבה לכל עם ישראל. אני מודה לכולם שבחרו בי ועל ההזדמנות הגדולה שנפלה בחיקי ומקווה להמשיך לעשות מוזיקה טובה בישראל?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully