וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צדי צרפתי עוזב את "כוכב נולד"

20.5.2013 / 20:20

"ההחלטה לא הגיעה ממני, אבל זה לא מבאס, אני מאחל להם בהצלחה", סיפר לוואלה! תרבות. באשר לקשיים בהם נתקלה התכנית אמר: "זה לא פשוט להחזיק מעמד עשר שנים"

במאי התיאטרון והטלוויזיה, ששימש כשופט בתכנית הריאליטי "כוכב נולד" של קשת מאז עונתה השנייה, עוזב. עם עזיבתו מצטרף צרפתי למשה פרץ, שיעבור לשפוט ב"אקס פקטור" של הזכיינית המתחרה רשת, וכן לגידי גוב ומירי מסיקה, שעל פי דיווחים, לא ימשיכו גם הם לעונה ה-11 של התכנית; מה שישאיר את המנחה צביקה הדר כדמות הוותיקה היחידה בתכנית.

"הם החליטו לעשות שינוי טוטאלי וזה בסדר, אין לי טענות כלפיהם. הם פינקו אותי במשך עשר שנים", אמר לוואלה! תרבות צדי צרפתי. "הייתי שם לאורך כמעט כל התכנית. ההחלטה לא הגיעה ממני". עם זאת, ציין צרפתי בן ה-72 ש"זה לא מבאס. אני מאחל להם בהצלחה. זה ממש ממש בסדר. זה כמו משפחה בשבילי, משפחת טדי. והם עדיין נשארים משפחה. זה באמת באמת בסדר. אני גם לא מרגיש שהחליטו לוותר עליי, הם פשוט עושים שינוי טוטאלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צדי צרפתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם השינוי הטוטאלי עליו מדבר צרפתי נועד בכדי להחזיר פייט למתחרות של הריאליטי הוותיק, דוגמת "דה וויס" שסיימה לאחרונה את עונתה השנייה ו"אקס פקטור" שעונתה הראשונה תעלה בהמשך השנה? "לא חושב שהצעד נועד בכדי לתת פייט", אומר צרפתי. "חשוב לזכור ש'דה וויס' זו תכנית מאוד צעירה. בואי נחכה ש'דה וויס' תהיה בת עשר. זה לא פשוט להחזיק מעמד עשר שנים. תכנית שמחזיקה ככה זה לא רגיל אפילו בסטנדרטים עולמיים. זה די יוצא דופן ומה גם שזו מדינה קטנטנה".

צרפתי לא יישאר נטול תעסוקה, שכן הוא עתיד לביים מחזמר שיעלה בחג החנוכה הקרוב וסיפר ש"יש בתנור עוד דברים שאני עובד עליהם".

הרייטינג בעונת העשור של "כוכב נולד" לא הצליח להשתוות לזה של קודמותיה, ולקראת העונה הבאה גם החילופים בפאנל השופטים מצליחים להעיב על האווירה מאחורי הקלעים. בשנים האחרונות סבלה התכנית מטלטלות בפאנל השופטים, כאשר מרגלית צנעני עזבה בשל פרשת הפלילים בה הייתה מעורבת, בעוד שיאיר ניצני פרש כעבור עונה אחת בלבד. ב"ערב טוב עם גיא פינס" דווח שאחד השינויים המתוכננים לעונה הבאה של התכנית הינו גיוס של הזמרת ריטה, שתשמש כמנטורית מוזיקלית עבור המתמודדים.

מקשת והפקת התכנית נמסר בתגובה: "מאז גמר עונת העשור של 'כוכב נולד' אנו בעיצומן של הכנות לקראת עונה חדשה שצפויה להביא עימה שינויים וחידושים. נשמח לעדכן בהמשך ובאופן מסודר לגבי השינויים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully