וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אהוד בנאי, קוואמי, פישי ואחרים שרים לנוער במצוקה

22.5.2013 / 9:00

הגרסה החדשה ל"ילדי הלילה" של בנאי, שנכתב במקור עם ילדי הוסטל, היא חלק מאלבום חדש בהפקת עמותת אותות, בו משתתפים גם אפרת גוש, ירמי קפלן וסיון טלמור

במאי: אדם דויטש, צילום וידאו : עדי רייס

עמותת אותות - דלת לחיים חדשים היא עמותה רשומה שלא למטרות רווח, אשר הוקמה ב-1981 על מנת להפעיל רשת מעונות לנערים ונערות במצוקה שנפלטו מהמסגרות המקובלות. בקרוב תשחרר העמותה אלבום בשם "אף אחד לא יכול עלי", שנוצר לאורך מספר שנים בהן עבדו הנערים במעונות השונים ברחבי הארץ ביחד עם אנשי מקצוע מובילים בתחומי המוזיקה והאומנות - ובראשם אמיר שדה ובן מאור, שאחראים על הלחנים וההפקות. "ילדי הלילה" הוא סנונית ראשונה מתוך האלבום הזה, ביצוע מחודש לשיר של אהוד בנאי שנכתב במקור עם ילדי ההוסטל מקום אחר לפני למעלה מעשור, וזוכה כעת לביצוע מחודש בהשתתפות בנאי, קוואמי, פישי, שחר חסון ולהקת פרנקלין. הקליפ לשיר בוים על ידי אדם דויטש.

מלבד הביצוע המחודש, השירים האחרים באלבום החדש נכתבו על ידי הנערים המעורבים בפרויקט ומתארים את עולמם האישי. השירים הולחנו על ידי אמיר שדה ובן מאור ומבוצעים על ידי מיטב אמני ישראל שהתגייסו למשימה: אפרת גוש, ירמי קפלן, סיון טלמור, השחקנים ג'ייסון דנינו הולט, מגי אזרזר ("ניו יורק", "חברות") ויונתן רוזן, סגול 59, קאשי ומאיה דוניץ.

מה חשבתם על הביצוע? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully