וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צדי צרפתי: "לא הייתה להם ברירה, אבל יש צביטה קטנה". צפו

24.5.2013 / 0:45

שופט "כוכב נולד" שהועזב מהתכנית מספר לגיל ריבה בערוץ 10 על הטלפון בו בישר לו יואב צפיר על סיום עבודתו, וגם על הטרדה שעבר בילדותו. הצצה לראיון שישודר בשבת

מתוך התכנית של גיל ריבה בערוץ 10

השבוע נודע שצדי צרפתי, במאי התיאטרון והטלוויזיה, ששימש כשופט בתכנית הריאליטי "כוכב נולד" של קשת מאז עונתה השנייה, יעזוב את התכנית, זאת על פי ההחלטה של ההפקה.

צדי צרפתי עוזב את "כוכב נולד"

בראיון לתכנית של גיל ריבה בערוץ 10, שתשודר ביום שבת בשעה 22:05, מספר צרפתי על השיחה עם יואב צפיר, במאי התכנית, שבישר לו את הדברים, ועל האופן שבו הוא קיבל אותם.

לאחר היוודע דבר עזיבתו, אמר צרפתי לוואלה! תרבות ש"הם החליטו לעשות שינוי טוטאלי וזה בסדר, אין לי טענות כלפיהם. הם פינקו אותי במשך עשר שנים".

בנוסף, בחלק אחר מהראיון שישודר הערב מספר צרפתי על הטרדה שעבר בילדותו, בימיו כילד שחקן בתיאטרון. "כמעט כל העולם התיאטרון לדעתי של אותה תקופה יודע על זה", הוא אומר. "היתה קצת פאניקה והיסטריה בעולם התיאטרון באותה תקופה, אבל זה לא חשוב, זה לא השפיע". בהמשך הוא מוסיף כי "גדלתי מתוך המקצוע הזה אז כמובן שהיו הטרדות, היתה הטרדה אחת, אולי שתיים, משמעותיות, ויום אחד היה איזה משבר. הסביבה יותר נבהלה, הסביבה... בסביבה הייתה פאניקה בתוך התאטרון כשזה נודע. נבהלתי, אני זוכר, אבל זה לא גרם לזה שאני לא אשן בלילה. התגברתי על זה, התגברתי, היו עוד קצת כל מיני דברים אבל הכל בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully