וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאליטי חדש: גבר ואישה מוכרים את בתוליהם

25.5.2013 / 11:58

קטרינה מיגליוריני, שהעמידה את בתוליה למכירה במסגרת תכנית הריאליטי "Virgins Wanted" של היוצר האוסטרלי ג'סטין סיסלי, מכרה אותם תמורת 780 אלף דולר

האם שיא נוסף של חוסר טעם נשבר בזירת תכניות הריאליטי? בכנס מיפקום לטלוויזיה ותקשורת שייערך באוקטובר הקרוב בקאן שבצרפת, יוקרן פרק הבכורה של "Virgins Wanted", תכנית אוסטרלית חדשה שבמסגרתה גבר ואישה צעירים מנסים למכור במכירה פומבית את בתוליהם. יוצר הסדרה, ג'סטין סיסלי, ניסה במקור לביים סרט דוקומנטרי, אך במהרה העביר את ההתרחשות לזירת הריאליטי.

"יש לנו כבר חוזה הפצה בינלאומי", סיפר סיסלי לאתר The Huffington Post בראיון. "כעת אנחנו מנסים ליצור עונה שנייה ומקבלים עשות מיילים מבתולים ובתולות פוטנציאליים ברחבי העולם. קיבלנו למעלה מ-500 סרטונים מאנשים שחושבים שהם צריכים להיות הבאים שיציעו את בתוליהם למכירה".

הפרויקט, שנחשב שערורייתי מיומו הראשון, יצא לדרך ב-2010, אז גם הוצגה לעולם הצעירה הברזילאית קטרינה מגליוריני. מיגליוריני הספיקה בינתיים להפוך לכוכבת בברזיל ואף לשפנפנת פלייבוי, ולבסוף מכרה את בתוליה ב-780 אלף דולר לגבר יפני. לעומתה, אלכס סטפנוב, הגבר הבתול שהשתתף בתכנית במקביל, אלכס סטפנוב, מכר את בתוליו ב-3000 דולר בלבד.

סיסלי טען בעבר כי ההתנזרות של גיבורי הסדרה נבדקה באופן רפואי, אך אנשי רפואה הטילו ספק באפשריות של בדיקה כזו. במקביל, בברזיל הועלו טענות כי מדובר בזנות ולפיכך המעשה שמיגליוריני עתידה לבצע הינו עבירה על החוק. סיסלי הבהיר כי על מנת להימנע מעבירה על החוק, המעשה עצמו יתקיים ככל הנראה במטוס, בטריטוריה בינלאומית. "זו חוויה שמשנה את החיים", אומר סיסלי. "ראיתי את אלכס משתנה בשנתיים האחרונות. האנשים האלה יהיו שונים אחר כך. חייהם לא יחזרו להיות אותו הדבר".

מה דעתכם - קונספט שעובר את הגבול? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • virgins wanted

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully