וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": גילי מיילי מאבד את השפיות

27.5.2013 / 2:33

גילי מיילי לא גזען, פשוט יש לו דרכים משונות לומר שהוא אוהב, כמו להודיע לביז'ו שהוא מבייש את הגרוזינים ולטהוניה שהיא משתלבת עם עצים. ובינתיים בנסט: יניב עדיין בתול

שובבים שם בקשת, עושים "מחווה פארודית להישרדות". הכול פארודי, כן? הקלוז-אפים על חמוקי הביקיני הרטובים של פאולינה, זו רק פארודיה על הקליפים החרמנים ב"הישרדות", חה חה! אנחנו אישית לא רואים את הטעם בלהראות את סצנת המקלחת שלה שוב ושוב ומעדיפים את הגישה השכלתנית יותר של עריכת ריאליטי, אבל היי, פארודיה זה פארודיה. תחת!

וכך יוצאים שבט טאש טאש ושבט שופופו לדרכם בגופיות ובנדנות, עם משימות כמו-הישרדות כאלה, כולל משימת המעדני הביס-בלשון-פרה ומשימת ההצילו-אני-תקועה-על-עץ-בחושניות. תחת האווירה ההיתולית והפארודית, זה מרגיש קצת דבילי לעמוד תקועה על עמוד שעתיים, כשמטר לידך יש מיקרוגל וציביליזציה ושאר הדיירים מעודדים אותך תוך כדי נמנום. אבל לפחות במשימת ההעברה של המעדנים מפה לפה, יניב הבתול זכה לנשיקה הראשונה שלו, מביז'ו. וגם מאשכי שור, אבל את זה כבר נשאיר לו כחוויית "יומני היקר" פרטית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לעיונכם: פארודיה במיטבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סודו של יניב

לאחר שבני משכנע את שלי להרים תכנית ייעוץ על סקס (בעיקר כדי שהוא יוכל לגחון עליה בטוב-טעם ולשאוג "ואולי גם תתני לי אחר כך שיעורים פרטיים, הי הי!"), היא מקימה את עמדת השיעמום שלה בנסט ומזמינה דיירים לחשוף גילויים סנסציוניים על חיי המין שלהם ("אהבה זה כל היום לפרגן", אומר אבי. "אני הכי נמשך לפאולינה", אומר דור. דנה רון, אין לך מה לדאוג לתפקיד שלך). יניב חיכה זמן רב לפני שחשף בפנינו את סודו הנורא מכל, שאותו כבר גילינו בסרטון ההיכרות שלו, ועוד לפני כן ראינו אותו כתוב לו על המצח ברוק-חתולים: הוא בתול. כן כן, אל תתנו לסירבול התמהוני והמבולבל שלו להטעות אתכם, הוא לא השגלן שחשבתם שהוא כשראיתם אותו מתעלף בניסיון לענות למישהי מה השעה. יניב אויזריץ, אספן קומיקס שגר עם 200 חתולים, הוא בתול. מה עוד יתגלה בבית המשוגע הזה?!

אבל עכשיו, כשיניב יצא מהארון כבתול והעלה את המודעות לסוגיה, יוכלו אלפי בתולים ברחבי הארץ לצאת החוצה אל האור ואז לרוץ חזרה פנימה למרוח קרם הגנה. בזכות יניב, הם לא יתביישו עוד. צפו לראותם במצעד הגאווה הבא, מניפים ללא מורא את דגלם העשוי תחתונים שעליו כתובה סיסמתם הרשמית: "לא נורא". ובעיקר – זה צעד נכון ליניב, שהפך מסתם ווירדו מתוק לווירדו מתוק ואמיץ. מי יודע, אולי דווקא בבית האח יקרה לו נס, והוא ייפול על משהו בטעות וייאבד את בתוליו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק שלא ייפול על ביז'ו. יניב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טירופו של הילד מיילי

עכשיו, כשרוני מיילי כבר לא בסביבה כדי לעשות בושות למשפחתו, גילי מיילי חופשי ופנוי לעשות בושות למשפחתו בעצמו. הוא אמנם לא מצטיין בקללות כמו אביו, אבל הוא יודע שבעתות מצוקה אפשר פשוט לצעוק על הדיירים שהם מביישים את העדה הכלשהי שהם באים ממנה, והם כבר יצנחו מתים מרוב עלבון. "אתה מבייש את העדה הגרוזינית", הודיע לביז'ו שהחניק פיהוק. איפשהו בבני ברק יושב רוני מיילי וצורח על הטלוויזיה "בדיוק בן, תראה להם מה זה, תזכיר להם מאיזו עדה הם באים, זה יגמור אותם. ואחר כך אל תשכח להזכיר לטהוניה לא לעמוד במקום עם צל, כי אז רואים בערוץ 20 רק גופייה לבנה מרחפת עם עיניים".

ובינתיים בגן חובה, גם משימת "הישאחדות" מעצבנת את תינוקנו הקטן. לאחר שניצח אותו ביז'ו במשימה וגרר אותו מפרפר על החול, גילי מתחיל עם צעקות ה"לא פייר, לא ידעתי שמותר לגעת בחוט, ועבר נחליאלי והסיח את דעתי, וכואבת לי הבטן, ובדיוק חשבתי על איזה עצוב זה שביז'ו מבייש את העדה הגרוזינית". בסבב השני הוא כבר תופס את החבל היטב, מוכן להפוך מול כולם למלך היקום - ושוב נגרר על החול בועט וצורח אל הכישלון. רבבות בתי-אב בישראל השמיעו באותו רגע באותו רגע קריאת שמחה-לאיד משותפת, יכולתי לשמוע את השכנים מתחבקים ומתייפחים באושר "איזה טמבל". אפילו ענת נושפת "איזו אורגזמה הייתה לי כשביז'ו זכה". גילי אוסף את עשתונותיו, בועט חול בפרצוף של כולם, ממלמל בפינה "אני גילי מיילי אני גילי מיילי", מצהיר שיעמיד את עצמו להדחה ואז משתפן ומעמיד את בני. כל כך הרבה אצילות בתוך אדם אחד. לא ברור איך דווקא אחיו הפך לאמן-חושים, כשבבירור גילי הוא החש-את-עצמו העיקרי במשפחה הזאת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב זה קרה. טהוניה אחרי שיחה עם גילי מיילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל איך אפשר לכעוס על הרודן הזעיר והמבולבל הזה, אחרי שיחת הצטדקות כה מכמירת לב בחדר האח? "גילי", נוהם האח הגדול, "אתה אמרת לטהוניה שהיא שחורה?" "לא, מה פתאום", נבהל גילי, "רק דיברתי באסטרטגיה". "אמרת לה שהיא מתאימה לפריים עם העצים, עם השחור", מתעקש האח. "לא, אמרתי לה שהיא מתאימה לעצים, כי יש לה מראה אקזוטי כזה. שהיא נראית טוב כזה עם עצים", מתפתל גילי. מה לא ברור, הבנאדם צועק על בחורה בלהט הוויכוח שהיא נראית טוב ליד עצים, לגיטימי. הרבה אנשים נראים טוב ליד עצים, שומרי יערות, חוטבי עצים, כושים. אך לא עוזרים תחנוניו של גילי ששחור זה דווקא יפה לדעתו ואתיופים הם עמודי התווך של עמנו, הוא מועמד להדחה. ומנגד ביז'ו, שהעמיד את עצמו מולו, מסמן את עצמו כדמות הגיבור, זה שגרר את גילי על האדמה כל הדרך למוסר ההשכל שלו. אם לא יעלה לו החול לראש, יש לו סיכוי להגיע רחוק על הטיקט הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו השעה שלו לזרוח. ביז'ו והחבר'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטים

אולי כדאי שלא תגיד" (שלי מבאסת את יניב שמצהיר בחגיגיות שיש לו סוד לספר)

"אבל אתה לא מבין שאני טיפש? אין מה לעשות" (גילי לביז'ו. אנחנו דווקא הבנו)

"אתה צריך לאכול טונה של חצץ ואבק כדי להיות כמו אבא שלי" (גילי חושף את הגורמים להשמנה של רוני)

"איזה מזל שלא עשינו כלים!" (כולם מבסוטים בבוקר משימת ההישאחדות)

"אני תמיד אחרון" (יניב כמשל)

"טהוניה טהוניה, פרצי זעם ממשקעים של העבר" (גילי ממש משקיע פסיכולוגית בהקנטות שלו)

"בני עכשיו גבר אמיתי!" (קריאות עידוד לבני שניצח בחורה במשימה פיזית. הידד!)

האח הגדול: לכל הטורים והפרשנויות
מה חשבתם על הפרק אתמול? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully