וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהיר ועצבני 6" שובר קופות בישראל

27.5.2013 / 16:57

מותחן המרדפים החדש מתוך הסדרה הפופולרית בכיכובם של ווין דיזל וגל גדות הביא לקולנועים בארץ 125 אלף צופים בארבעה ימים – כך לפי נתונים שפרסמה קבוצת גלובוס גרופ

יח"צ - חד פעמי

האם "מהיר ועצבני 6" בדרך להיות אחד מהסרטים המצליחים ביותר בישראל בכל הזמנים? על פי קבוצת גלובוס גרופ, נראה שכן: על פי נתונים ששחררה היום (שני) הרשת, המפיצה את הסרט בישראל, בארבעת הימים הראשונים להקרנתו צפו בסרט כ-125 אלף איש. לא ברור עד כמה הנתונים מדויקים, אך משמעותם היא הכנסות של של למעלה מ-4 מיליון שקלים מיום חמישי (בו יצא הסרט לאקרנים) ועד ליום ראשון, וכמות עצומה של צופים במהלך בסטנדרטים מקומיים.

הסרט, בכיכובם של ווין דיזל וגל גדות הישראלית, מצליח גם מעבר לים: בסוף השבוע הראשון להקרנתו בארצות הסברית הכניס הסרט למעלה מ-100 מיליון דולר, סכום מרשים בהשוואה לסופי שבוע מקבילים בשנים עברו. הסרט אף עקף בטבלה את הסרט השלישי בסדרת "בדרך החתונה עוצרים בווגאס" המצליחה, שיצא גם הוא השבוע.

לשם השוואה, הסרט החמישי בסדרת "מהיר ועצבני" שנחשב גם הוא להצלחה גדול, הכניס בסוף השבוע הראשון לצאתו בארצות הברית "רק" 83.6 מיליון דולר, וגם זו היתה פתיחה חזקה בכעשרה מיליון דולר מזו של "מהיר ועצבני 4".

"הקהל הישראלי יצא מגדרו", נאמר בהצהרה הרשמית של גלובוס גרופ, "ומתדפק על הקופות. רשתות בתי הקולנוע, כולל רשת גלובוס גרופ, מוסיפות הקרנות".

מה חשבתם על "מהיר ועצבני 6"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully