וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: מריה קארי וניקי מינאז' עוזבות את "אמריקן איידול"

31.5.2013 / 11:33

הטלטלה ממשיכה: אחרי רנדי ג'קסון, גם שתי הזמרות עוזבות את פאנל השופטים של ריאליטי הכשרונות האמריקאי שמאבד טאלנטים ורייטינג

אחרי הדיווחים לפיהם כל פאנל השופטים של ריאליטי הכשרונות האמריקאי "אמריקן איידול" ימצא את דרכו החוצה, כשאחריהם הודיע על התפטרותו השופט הוותיק של התכנית רנדי ג'קסון, הלילה (בין חמישי לשישי) הודיעו גם מריה קארי וניקי מינאז' על פרישתן, מה שמשאיר כרגע את זמר הקאנטרי קית' אורבן בתור הצלע הוותיקה והיחידה בפאנל.

חברת FremantleMedia שמפיקה את התכנית עבור רשת FOX פרסמה בצהרה שמינאז' הייתה "כוכבת על שהביאה מידות של כנות ותשוקה לתכנית", ושקארי "תישאר השראה לעונות הבאות של 'איידול'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביוש. ניקי מינאז' ומריה קארי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"תודה לך 'אמריקן איידול' על ניסיון משנה חיים!", כתבה מינאז' בחשבון הטוויטר שלה. "לא הייתי מחליפה את זה עבור שום דבר שבעולם, זה הזמן להתמקד במוזיקה. מואה!".

בשנים האחרונות סבלה "אמריקן איידול" מצניחה מתמדת ברייטינג, כמו גם חילופי שופטים תכופים, שכללו גם את עזיבתו של סיימון קאוול, אחד הסמלים הבולטים שלה, שעבר ל"אקס פקטור" האמריקאית בהפקתו כשבמקביל נוצרה גם תחרות מצד "דה וויס". לפני כשבועיים שודר בארה"ב גמר העונה ה-12 של התכנית בצל עזיבתו של ג'קסון, והמצב לא יכול היה להיות גרוע יותר, כאשר נתוני הרייטינג עמדו על 14.3 מיליון צופים, ירידה דראסטית של 44% לעומת גמר העונה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully