וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים אהבה ביערות מנשה: ברי סחרוף, דודו טסה ומוש בן ארי

סחרוף, טסה ובן ארי יופיעו באירוע Rock &Love שיתקיים ביערות מנשה בליל ט"ו באב, וינסה לשחזר את המסורת של מופעי רוק גדולים בליל האהבה

חובבי הרוק בישראל, פתחו יומנים: אירוע Rock&Love שמופק בשיתוף המועצה האזורית מגידו וקרן קיימת לישראל יתקיים השנה לראשונה ביערות מנשה בליל ט"ו באב, ה-21 ביולי. מי שיגיע לחגוג אהבה עם הקהל הרחב יהיו ברי סחרוף, דודו טסה ומוש בן ארי. החגיגה הרוקנ'רולית מתעתדת להחזיר את המסורת הנושנה של חגיגת חג האהבה במופעי רוק שנתיים. המתחם כולו ייפתח עוד בשעה 17:00 אחר הצהריים, כשהמופעים המרכזיים יערכו באמפי המיוחד ביערות מנשה. בנוסף, במסיבה שתימשך עד השעות הקטנות של הלילה יתקלטו די.ג'יי אורלי ודרוויש.

מאז סדרת מופעי ליל אהבה בצמח שהיו מוקד עלייה לרגל לטינאייג'רים מאוהבים בשנות ה-90, נראה כי לא צמחה מסורת ישראלית חדשה של מופעי אהבה, למעט הבלחות נוספות של אותו ליל אהבה בצמח שניסה לחזור לגדולה אך התקשה לשחזר את תהילת העבר. כעת נראה כי מארגני האירוע ביערות מנשה נחושים להצליח.

"האירוע מתקיים בלב ליבם של יערות מנשה שהיו מאז ומתמיד אחד ממוקדי המורשת של הארץ ויופייה", מסר ראש המועצה האזורית מגידו, חנן ארז. "יערות מנשה הם במרכזו של המרחב הביו-ספרי בתחומה של המועצה האזורית מגידו ששמחה לארח את האוהבים בחגיגות ט"ו באב הראשונות ביערותיה. זו תהיה חגיגה של אנרגיות טובות, מוזיקה וקסם של יער".

באתר ההופעות יוצבו מזנונים ודוכנים, וכמו כן תהיה גישה לנכים. מחיר הכרטיסים במכירה מוקדמת עומד על 169 שקלים כאשר ועדי עובדים יכולים להשיג כרטיס ב-149 שקלים. את הכרטיסים ניתן לרכוש כאן.

מתכננים ללכת לאירוע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully