וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרווק" עם דודו אהרון לא לוקחת את עצמה ברצינות - וטוב שכך

לילך וולך

13.6.2013 / 0:45

"הרווק" עם דודו אהרון לא באמת דומה לפורמט ההיכרויות שהכרתם - היא משועשעת, מרושעת, ומבדרת. אם מתגברים על המרדף הטלוויזיוני לאהבה, מוצאים קאלט בפוטנציה

באדיבות ערוץ 10

חמש דקות לתוך הפרק הראשון של "הרווק" עברנו דרך המראה אל יקום מקביל בו הצליחו למצוא את הפרק המצחיק האחד של "משפחת קמיצ'לי". דודו אהרון אולי רומנטי איתה וסימפטי עם זו, אבל זה רק בתנאי שהוא לא נענש היום וקורקע לביתו, ו"האוטו שלי היופי שלך"? זה יכול לקרות רק אם אמא מרשה לו לקחת היום את האוטו. כי בסופו של דבר, דודו אהרון - הזמר מספר אחת במציאת הזדמנויות לציין שהוא הזמר מספר אחת - הוא ילד של אמא. וגם קצת של אבא, כשמותר לו להשחיל מילה.

וכבר מההתחלה ברור שאפשר להשהות את היד החותמת על הצ'קים – חתונה זו בכלל לא מטרת התכנית – מה שהולך להיות כאן זה בידור טהור. קומדיה של כוונות טובות שמתנגשות בחוסר מודעות, מחליקות על קובנה ונתקעות בקיר של "אבל אמא! תימניה שתעזור לך לנקות לקראת שבת זה לא מה שקובע!". ממש כמו שב"חי בלה לה לנד" - גם שם הצטרף דודו, הנסיך המפונק על מרק העדשים של אמא, על תקן סלב חובב מצלמות –הסתבר שזו אינה התכנית שחשבתם שהיא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
overly attached girlfriend? זו את? מתוך "הרווק" עם דודו אהרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההפקה אולי רוצה קצת אקשן בין הבנות ובין דודו – לא יותר מדי, אמא בכל זאת מסתכלת – אבל מה שהרבה יותר חשוב כאן הוא קרב החתלתולות התימנו-היפסטריות שמערבבים כאן יוצרי התוכנית. הליהוק, יחד עם התיאורים שניתנו לצעירות שמשתתפות בתוכנית, מצביע תיכף ומיד שלא רק שיהיה פה קאלט – כל האחראים על התוכנית מכוונים בדיוק לשם. מהרגע בו נטע ה"כותבת שירים למגירה", ציינה בחן משוררי ש"דודו הוא לא שיא היופי", היה ברור שהגברת היא הבטחה לשמחה. ובאמת בהמשך היא כבר קיימה כשחשבה לעצמה – דודו שמודו, אני פשוט אתחוב את המלאווח הזה לפה עם הרוטב הנוזל על הסנטר, בדיוק כמו שאמא אמרה לי לא לעשות בטלוויזיה.

מצעד החמודות המשיך עם בת אל תבורי – העתק נשי צעיר ואילם של שימי תבורי, שהגיע בעצמו למסור אותה כדי לאסוף על הדרך את השני גמלים וארגז מצעים ב-BMW שלו. הודיה שהגיעה עם מבט מצועף-פסיכוטי ושמלת כלה, כי למה לרמוז כשאפשר פשוט לעשות "חיזור גורלי"? אנאל המושבניקית (ה"ממולחת" כפי שהגדירה זאת בצהלה ציפורה אהרון), ממולחת עד כדי שימוש ברוטינת "אני יפה, בלונדינית ובשמלה אבל אני בעצם טום-בוי שאוהבת לטפס על עצמים ולדרוס שפני סלע בטרקטורון שלי". וכרמית שלא מבינה למה הכל לא נגמר ברגע שדודו זיהה שהוא עצמו תימני, והיא בטח שתימניה, אז מה מבזבזים פה עוד זמן, קדימה לחינה. את הסשן היפהפה הזה סיים דודו אהרון עצמו כאשר בירך את החזה של לירון בחמימות על שהתלבש הכי יפה היום.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכונת קאלט מודעת לעצמה. דודו אהרון מתוך "הרווק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי לסמן למי שעוד היה צריך רמז עבה איפה אנחנו נמצאים, ושמדובר בעצם במכונת קאלט מודעת לעצמה – מי שחיממה את האווירה עבור כל הכלות בפוטנציה וזאתי שלא יוצאת עם תימנים, היתה מרגלית צנעני. כשהיא הציעה לדודו אהרון ברוב משמעות "להיזהר מטעויות", כבר אי אפשר שלא לחשוב שאיפשהו באיזור החביאו את מושון בפח האשפה, והוא תיכף יקפוץ עם יהודה ברקן כדי להודיע לאהרון להסתכל למצלמה.

"הרווק" עם דודו אהרון היא לא "הרווק" עם גיא גיאור, היא אפילו לא "קחי אותי שרון". לא נראה שאף אחד בהפקה חשב שדודו אהרון ייצא מהתוכנית הזו כשאהבת חייו תלויה לו על זרועו. לא נראה גם שהוא עצמו חשב שזה מה שיקרה. אם גם הצופים יבחרו לקחת את העמדה הבריאה הזו של "מה לאהבה ולזה?", הם יוכלו ליהנות ממה שנראה כרגע כפאן פאן פאן מטופש ומודע לעצמו. בלי זה, ברור לחלוטין ש"הרווק" הייתה פשוט בלתי נסבלת לצפייה; אבל אם כבר ריאליטי, וילה, וורדים ונערות מתעלפות על מיטות עשויות לחוח – אז לפחות שיהיה מבדר, לא לוקח עצמו ברצינות ומרושע.

מה אתם חשבתם על "הרווק" עם דודו אהרון? ספרו לנו בפייסבוק

לקראת "הרווק": דודו אהרון חוגג, שותה וחושף הכל. צפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully