וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי מפחד מהזאב הרע" בדרך לפסטיבל האימה האיכותי

14.6.2013 / 16:00

סרט האימה של אהרון קשלס ונבות פפושדו, בכיכובם של ליאור אשכנזי וצחי גראד, ממשיך לצבור תאוצה עולמית: נבחר לנעול את פסטיבל סרטי האימה הלונדוני FrightFest

"מי מפחד מהזאב הרע", סרטם של אהרון קשלס ונבות פפושדו, ממשיך לצבור אהדה עולמית: הסרט נבחר להיות סרט הנעילה של פסטיבל FrightFest - מפסטיבלי סרטי האימה המובילים בעולם שייערך בלונדון בין התאריכים22-26 באוגוסט. הסרט יוקרן בערב הנעילה החגיגי של הפסטיבל בפני 1,300 צופים בבית הקולנוע "אמפייר". הסרט ייצא לאקרנים בישראל מעט לפני ההקרנה הלונדונית, ב-15 באוגוסט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוסטר הסרט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחירתו של הסרט לנעול את הפסטיבל מצטרפת לשורת הצלחות בינלאומיות שכבר רשם לזכותו "מי מפחד מהזאב הרע": עם הקרנתו בפסטיבל טרייבקה בניו יורק, זכה לביקורות אוהדות ממבקרי הקולנוע של ההוליווד ריפורטר, סקרין אינטרנשיונל ואינדיווייר. כשהוקרן בפסטיבל סטנלי, זכה זכה במקום השני ובפרס חביב הקהל, ולאחרונה נרכש להפצה בצפון אמריקה, אנגליה ואירלנד. בנוסף נודע אז כי קשלס ופפושדו יביימו סרט קצר במסגרת אנתולוגיית האימה הבינלאומית "The ABCs of Death 2", המשך לאנתולוגיה מצליחה מהשנה שעברה במסגרתה יצרו במאי אימה נחשבים מרחבי העולם סרטים קצרים אודות מוות על פי סדר האותיות באנגלית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב"מי מפחד מהזאב הרע" מככבים ליאור אשכנזי, צחי גראד, רותם קינן ("ההתחלפות") ודבל'ה גליקמן. הסרט, שייקרא באנגלית "Big Bad Wolves", עוסק בסדרת רציחות המציבה את חייהם של שלושה גברים במסלול התנגשות: אבי הקורבן האחרון בסדרה המחפש נקמה; שוטר שאינו נוהג בהתאם לכללי החוק; והחשוד העיקרי בפשע, שיוצא לחופשי בשל בלבול במשטרה. בסרט משתתפים גם מנשה נוי, דביר בנדק, נתי קלוגר, עמי וויינברג, קייס נאשף, גיא אדלר, ארתור פרי וגור בנטביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully