וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות לפט שופ בויז בלונדון: בטלו הופעתכם בישראל

16.6.2013 / 20:36

ארגון Innovative Minds, הפועל לקידום חרם תרבותי על ישראל, יפגין השבוע מול אירוע בהשתתפות הפט שופ בויז, במטרה לשכנע את חברי ההרכב לבטל את הופעתם המתוכננת בתל אביב

ארבע שנים אחרי ההופעה הבלתי נשכחת בגני התערוכה, פט שופ בויז – הלא הם ניל טננט וכריס לואו – מצמדי הפופ המשפיעים והאהובים ב-30 השנים האחרונות, ישובו לישראל להופעה אחת שתתקיים ב-23 ביוני בהיכל נוקיה בתל אביב, במקביל לצאת "Electric", אלבום האולפן ה-12 שלהם. אבל נראה כי למעריצי הצמד הבריטי יש סיבות טובות לחשוש למרות שהגיבורים שלהם חוזרים ארצה: בימים אלה נשמעות קריאות כלפי הצמד להחרים את ישראל, ולא להגיע להופעה. Innovative Minds, ארגון איסלאמי הפועל להחרמת ישראל, קורא לפט שופ בויז "לפתוח את עיניהם אל מול המציאות המכוערת של מדיניות האפרטהייד בישראל, לבטל את ההופעה ולעמוד בצידו של העם הפלסטיני המדוכא" – לשון המודעה שפורסמה באתר הרשמי של הארגון, הקוראת לקהל העולמי להצטרף ללחץ על הצמד במטרה לגרום לביטול ההופעה.

עוד נכתב בהצהרה, שפורסמה גם בעמוד פייסבוק שנפתח לאירוע (ומונה לעת עתה משתתפים מעטים בלבד), כי אנשי הארגון קוראים לצמד "להצטרף להמוני האמנים שמכבדים את העם הפלסטיני על ידי ביטול הופעתם בישראל".

מארגני החרם קוראים לקהל להצטרף להפגנה שתיערך בלונדון בניסיון לעורר את תשומת ליבו של ההרכב. ההפגנה תיערך במקביל להקרנת הסרט "אוניית הקרב פוטיומקין" בסינמטק BFI, המופעל על ידי מכון הסרטים הבריטי בלונדון, ב-19 ביוני (יום רביעי). הפט שופ בויז ינכחו באירוע ויציגו את הפסקול החדש שכתבו עבור הסרט, ולכן נבחר המועד הנ"ל – כדי למשוך תשומת לב עולמית וכמובן את תשומת ליבם של טננט ולואו. מארגני ההפגנה קוראים לאנשים המעוניינים להשתתף בה להגיע עוד עוד לפני הקרנת הסרט, בכדי שיוכלו לקבל את פניו של ההרכב הבריטי ולהעביר לחבריו את המסר שעליהם לבטל את הופעתם בישראל.

מהפקת המופע של הפט שופ בויז בישראל נמסר בתגובה: "כמו כל אמנים הגדולים שאמורים להגיע לישראל הקיץ, גם הפט שופ בויז קיבלו את המסרים לא להגיע לישראל. עם זאת, ההכנות למופע בעיצומן וכולנו מתרגשים לקראת המופע".

מתכננים ללכת להופעה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully