וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסקטופ 03: האימג'ים שעשו לנו את השבוע

21.6.2013 / 13:16

הדיוקן המרגש של חנוך פיבן לג'יימס גנדולפיני המנוח, החיות הקטנטנות שגם אתם תוכלו לקנות. וגם: האם סופרמן החדש הוא ההוכחה למותו של הפרינט?

השבוע הסתיים בטעם מר במיוחד עם הבשורה על מותו המפתיע של ג'יימס גנדולפיני. בתוך דקות שטפו תמונות של טוני סופרנו את הרשתות החברתיות ואת כלי התקשורת ולא הותירו אבן מצולמת שלא נהפכה. אנחנו בחרנו בדיוקן הזה של האמן חנוך פיבן, ששוב, מצליח לפצח בדיוק רב ובשימוש בחומרים הנכונים את האיש שבתוך הדמות. עוד יצירות של פיבן תוכלו למצוא כאן.

כל המתיקות הזאת שיושבת סביב שולחן ארוחת הערב יצאה תחת ידיה של אילת גזית, שעסקה בעבר באמנות ובעיצוב הגרפי וכעת מקדישה את ימיה לסריגה וליבוד. אלה הן החיות העצלות שלה, בובות אצבע המגיעות בזוגות או במשפחות קטנות, בתוך בית משלהן: מובייל או קופסת עץ לתליה על הקיר. את הבובות, כמו גם את התמונות שלהן, ניתן לרכוש כאן.

סדרת העבודות החדשה של הצלם הצרפתי ליאו קייאר מלבישה כמה מהפסלים המוכרים והקלאסיים בתולדות האמנות בגרדרובות עדכניות. קייאר צילם תחילה את הפסלים, לאחר מכן צילם את חבריו בתנוחות דומות, כשהם לובשים שלל מותגים, ולאחר מכן מיזג בין שתי התמונות בעיבוד דיגיטלי. "כששמים עליהם בגדים הם מפסיקים להיות פסלים והופכים להיות אנשים מהרחוב". הסביר קייאר.

סדרת הצילומים, שנקראת "The Street Stone Series", מפגישה שני עולמות שרחוקים זה מזה והתוצאה ביזארית ומשעשעת.

את שאר הצילומים בסדרה תמצאו כאן

בסוף השבוע עלה לאקרנים "סופרמן: איש הפלדה", ללא עוררין ה-סרט של הקיץ. בכל זאת תרשו לנו להתמרמר על כך שבריבוט הנוכחי נעלם קלארק קנט העיתונאי כלא היה. סמל למותה של העיתונות? מסמר נוסף בארון המתהווה גם כך של הפרינט? בהחלט ייתכן. כל התשובות בביקורת של מבקר הקולנוע שלנו, אבנר שביט, על הסרט. בינתיים, נתנחם באימג' הזה מתוך הקומיקס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

העבודה הזאת של ריקרדו פולו, מעצב גרפי ומאייר, נמצאת כאן משתי סיבות. 1. כי הוא עושה דברים מעניינים ויפים שכדאי לכם להכיר. 2. כי נמאס לנו לחכות לשובה של "שובר שורות" ואוגוסט נראה רחוק מתמיד.

פולו, שאת רוב עבודותיו עשה בשנים האחרונות למגזינים, עוסק בגרפיקה וקטורית, שיטה לתיאור תמונה דיגיטלית באמצעות משוואות מתמטיות אשר מציגות פיקסלים. בין העבודות שלו תוכלו למצוא כמה מחוות מרשימות לקלאסיקות כמו "ספרות זולה", "הקוסם מארץ עוץ" ו"מלחמת הכוכבים".

  • עוד באותו נושא:
  • דסקטופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully