וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי מפחד מהזאב הרע" הישראלי התקבל לפסטיבל חשוב בקנדה

27.6.2013 / 15:30

סרטם של אהרון קשלס ונבות פפושדו יוקרן במסגרת תחרות רשמית של פסטיבל פנטזיה במונטריאול. "אחד מהסרטים הכי נהדרים שתוכלו לצפות בהם השנה", נכתב בהודעה רשמית של הפסטיבל

יח"צ - חד פעמי

"מי מפחד מהזאב הרע" ממשיך בכיבוש הגלובוס: סרטם של אהרון קשלס ונבות פפושדו יוקרן במסגרת תחרות רשמית של פסטיבל פנטזיה שיתקיים החל מה-18 ביולי ועד ה-6 באוגוסט במונטריאול, בה הוא מתקיים מאז שנוסד בשנת 1996. "הסרט שמתואר כ'קומדיה ברוטאלית בעולם משוגע' רוקח ולוכד מספר ז'אנרים שונים לכדי עלילת נקמה וזעם, והוא אחד מהסרטים הכי נהדרים שתוכלו לצפות בהם השנה'", נכתב על הסרט בהודעה הרשמית ששחררה לעיתונות הפקת הפסטיבל. "לאחר שנבחר בצדק להיות מוקרן בבכורה בפסטיבל טרייבקה, כעת הוא יוקרן בפסטיבל פנטזיה בתור הסרט שזכה בביקורות החיוביות ביותר".

בחירתו של הסרט להשתתף בתחרות רשמית מטעם פסטיבל פנטזיה מצטרפת לשורת הצלחות בינלאומיות שכבר רשם לזכותו "מי מפחד מהזאב הרע": הסרט נבחר לנעול את פסטיבל האימה FrightFest הלונדוני, ועם הקרנתו בפסטיבל טרייבקה בניו יורק, זכה לביקורות אוהדות ממבקרי הקולנוע של ההוליווד ריפורטר, סקרין אינטרנשיונל ואינדיווייר. כשהוקרן בפסטיבל סטנלי, זכה במקום השני ובפרס חביב הקהל, ולאחרונה נרכש להפצה בצפון אמריקה, אנגליה ואירלנד. בנוסף נודע כי קשלס ופפושדו יביימו סרט קצר במסגרת אנתולוגיית האימה הבינלאומית "The ABCs of Death 2", המשך לאנתולוגיה מצליחה מהשנה שעברה במסגרתה יצרו במאי אימה נחשבים מרחבי העולם סרטים קצרים אודות מוות על פי סדר האותיות באנגלית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסטר של "מי מפחד מהזאב הרע"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרט שנבחר לפתוח את פסטיבל פנטזיה הוא "לזמן את הרוע" ("Conjuring"), מותחן אימה בבימויו של ג'יימס וואן ובכיכובם של ורה פרמיגר ופטריק ווילסון; הסרט שינעל אותו הוא הקומדיה האפוקליפטית "The World's End" בבימויו של אדגר רייט ("מת על המתים", "סקוט פילגרים") ובכיכובם של סיימון פג וניק פרוסט.

ב"מי מפחד מהזאב הרע" מככבים ליאור אשכנזי, צחי גראד, רותם קינן ("ההתחלפות") ודובל'ה גליקמן. הסרט, שייקרא באנגלית "Big Bad Wolves", עוסק בסדרת רציחות המציבה את חייהם של שלושה גברים במסלול התנגשות: אבי הקורבן האחרון בסדרה המחפש נקמה; שוטר שאינו נוהג בהתאם לכללי החוק; והחשוד העיקרי בפשע, שיוצא לחופשי בשל בלבול במשטרה. בסרט משתתפים גם מנשה נוי, דביר בנדק, נתי קלוגר, עמי וויינברג, קייס נאשף, גיא אדלר, ארתור פרי וגור בנטביץ'.

מחכים ל"מי מפחד מהזאב הרע"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully