וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קארל: "לא יודע איך אגיב כשהבת שלי תצא לדייט". ראיון

סטיב קארל, שחוזר לדבב את דמותו של גרו בסרט ההמשך ל"גנוב על הירח", מספר על החרדות שלו כהורה, וקריסטן וויג המככבת לצידו מבטיחה שהוא אחד האנשים הכי מצחיקים בעולם

מראיין: דודי כספי, עריכה: רן צימט

ארבע שנים אחרי הסרט "גנוב על הירח", בסוף השבוע הקרוב ייצא לאקרנים סרט ההמשך "גנוב על המיניונים". הירח כבר אינו חלק מהעלילה, גרו, הדמות הראשית של הנבל לשעבר, הוא כעת אב לשלוש הבנות שאימץ בסוף הסרט הקודם ומעל הכל אותם יצורים קטנים צהובים דוברי ג'יבריש הם אלו שגונבים את ההצגה מהכוכבים הבולטים המדבבים בסרט, בהם הקומיקאים קריסטן וויג וסטיב קארל.

קארל, המדבב את דמותו של גרו, נמצא במקום אחר לחלוטין מאשר ב-2009, אז יצא הסרט הראשון. למעלה משנתיים אחרי שפרש מתפקידו המכונן בסדרת הטלוויזיה הקומית "המשרד" הוא כעת אחד השחקנים המבוקשים בהוליווד, עם לו"ז עמוס למכביר. לאחר שהספיק לפרוץ על המסך הגדול אחרי גיל 40 ב"בתול בן 40" ו"מיס סאנשיין הקטנה", בשנת 2013 הוא מקדם לא פחות מחמישה סרטים, ביניהן "בארט וונדרסטון הלא ייאמן", הדרמה "הדרך חזרה", וסרט המשך ללהיט הקאלט בכיכובו של וויל פארל, "והרי החדשות", שיעלה לקראת החורף.

נוסף לנבל חדש בסרט "גנוב על המיניונים" המנסה לגייס את גרו חזרה לצד האפל, הוא נאלץ הפעם להתמודד גם עם בתו הבכורה המאומצת, מרגו (אותה מדבבת כוכבת הנוער מהסדרה "איי-קרלי" מירנדה קוסגרוב), אשר מתחילה להביע עניין בבנים. קארל עצמו הוא אב למתבגרת בת 12 ושלב הדייטינג בחייה ממש מעבר לפינה, אף כי הוא עוד לא יודע כיצד יגיב. "אני מקווה שאני לא האבא הזה שמגונן יתר על המידה", הוא אומר בראיון מיוחד לוואלה! תרבות, שמתקיים במלון "ארבע עונות" בבברלי הילס לקראת עליית הסרט, "אני לא יודע איך אני אגיב".

גנוב על המיניונים.
מתוך "גנוב על המיניונים"

בוגרת מצליחה נוספת של קומדיות טלוויזיוניות, יוצאת "סאטרדיי נייט לייב" קריסטן וויג, מדבבת גם היא בסרט ההמשך. וויג דיבבה ב"גנוב על הירח" את דמות מנהלת בית היתומות, וכעת היא חוזרת בדמות אחרת, סוכנת חשאית בשם לוסי, אשר מתאהבת בגרו. "היה לי כל כך כיף בסרט הראשון", היא מספרת, "והם קראו לי לעשות את הסרט השני ואפילו לא ידעתי כל כך הרבה עליו או על הדמות אבל אמרתי 'כן'".

מאז עזבה את "סאטרדיי נייט לייב" באביב של השנה שעברה, הרבה בזכות ההצלחה של הסרט "מסיבת רווקות" שכתבה וכיכבה בו ב-2011 ושפתח לה דלתות רבות בתעשייה, שמה נקשר בלא מעט פרויקטים. נוסף להתמקדות בקולנוע, רק לאחרונה היא השתתפה בתפקיד אורח בעונה הרביעית של "משפחה בהפרעה" ונראה כי היא דובקת בקו הקומי. היא ממשיכה להיות קרובה לבוגרי "סאטרדיי נייט לייב" אחרים, אבל בשבועות האחרונים נוכח מסע הקידום לסרט החדש, היא יודעת לספר שהכוכב לצידה הוא זה שמשעשע אותה במיוחד כרגע. "אני מבלה לאחרונה עם בחור אחד בשם סטיב קארל, אני לא יודעת אם אתה מכיר אותו, הוא די מצחיק", היא אומרת. "אבא שלי מצחיק אותי".

האבא שלך הוא לא סטיב קארל?

"הוא לא. סטיב קארל הוא לא אבא שלי!".

מחכים ל"גנוב על המיניונים"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully