וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקסטופ 04: האימג'ים שעשו לנו את השבוע

28.6.2013 / 21:23

ג'ורג' מייקל חגג 50 ויש תמונה אחת שנזכור במיוחד, "מד מן" מסיימת עונה באופן מתוק ואפל בו-זמנית, והפרויקט המדליק שיגרום לכם לדבר עם חפצים דוממים בעיר שלכם

במוצ"ש ישודר ב-HOT3 הפרק האחרון לעונה של "מד מן". המקדימים כבר צפו בו ויודעים מה המשמעויות שמאחורי התמונה שלמעלה. אלה שלא צפו עדיין מוזמנים להתייחס לזה כטיזר בלבד.

***ספוילר***

ולאלה שכן צפו: הרגע בו נחשף דון דרייפר בפני אנשי "הרשיז", ובפני חבריו לעבודה היה אחד מרגעי השיא בעונה שהיו בה לא מעט כאלה (כמו גם כמה רגעי שפל). בפרק מלא בסמלים, כמיטב המסורת של מתיו ויינר, מנסה דון דרייפר, בשארית כוחותיו לגאול את עצמו. יתכן שהמבט הקצר אך מלא המשמעות בינו לבין סאלי בשניה האחרונה של העונה, מבקש לומר שיש לו סיכוי להינצל.

ג'ורג' מייקל חגג השבוע 50. האיש שפיזז במכנסונים בצבעי גלידה, עשה גוד טיים לאיזה בחור בשירותים ציבוריים, נהג תחת השפעת סמים, כמעט מת מדלקת ריאות ואז עלה מן ההריסות כפניקס גיי מפואר, כבר בן 50. אז תודה על רגעי פופ מושלמים ועל הקול הענק. מזל טוב מכל הלב. רק אל תשכח להעיר אותנו לפני שאתה הולך-הולך.

פרויקט אמנותי משמח ממש מחכה לכם ברחובות בריסטול (אם אתם בסביבה). סטודיו PAN העיר לחיים את הפריטים השגרתיים שאפשר למצוא בכל רחוב עירוני: תא דואר, עמוד חשמל, תחנת אוטובוס וכיוצא באלו. על כל פריט כזה מופיע קוד באמצעותו ובסיועם של הטלפונים החכמים אפשר לנהל איתם שיחה באסמסים, במסגרתה הוא יפנה את תשומת לבכם למשהו מרגש ו/או משמח שנמצא בסביבתכם, כמו גם לגלות מה אמר לו האחרון שהסתמס איתו. זה נשמע מסובך ומבלבל, אבל הסרטון הקצר הזה (שהתמונה למעלה לקוחה ממנו) – יסביר לכם במה מדובר. לפרויקט קוראים "Hello Lamp Post" והוא הדבר הכי חמוד שהעיר שלך יכולה להציע לך.

האמנית הגרמניה שמכנה עצמה spielk ² ind מנהלת חשבון אינסטגרם פעיל אותו היא מעדכנת לפחות פעם ביום עם התמונות היפהפיות שלה. קרסטין, זה שמה האמיתי, נותנת טוויסט קטן ולא מתחכם על הדברים שמקיפים אותנו ביום יום. את כל התמונות היא מרכזת גם בבלוג שלה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בבלוג הגיקים io9 מבית גוקר חרשו את הרשת ואספו אימג'ים שמופיעים על גבי קופסאות גפרורים מכל רחבי העולם והביאו לידיעתנו את התמונה הזו. התגלית האמיתית מעיון בתמונות היא שבכל העולם, הפלפורמה הזו מהווה כר פורה לאימג'ים הזויים יותר ופחות – המון צבעים ואיורים מלאי דמיון. תוכלו למצוא שם עטיפות של קופסאות גפרורים מהודו, בריטניה, ערב הסעודית, סין בלגיה ועוד. התמונה שלמעלה נלקחה מקופסת גפרורים יפנית מתחילת שנות ה-30.

  • עוד באותו נושא:
  • דסקטופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully