וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": במקום ההדחה של גילי – אולימפיאדת נכים

1.7.2013 / 1:14

מיילי ג'וניור הלך בדרכי אביו ונזרק מהבית, אבל עורכי "האח הגדול" העדיפו להציג לנו 46 שעות של שחייה צורנית. וגם: שחזור המריבה בין ענת ודורין באמצעות בלונים

צילום: אורטל דהן

וואו, מדהים! לא תאמינו מה קרה! גילי מיילי נזרק מהבית, אחרי שאמר דברים נוראיים בתכנית, מכוערת מסריחה וזה רק על קצה המזלג, וגם השתולל והעליב וזה רק קצה הקרחון, ואחר כך הוא קפץ ונתלה על הנברשת וריסס את כולם בתת-מקלע ונכנס להליקופטר שלקח אותו משם לתוך התפוצצות ענקית בשמים וזה רק קצה המגילה, וקרו דברים מטורפים שאתם פשוט חייבים לשמוע עליהם תיכף ומיד! אבל לא עכשיו. כי קודם אתם צריכים לראות שעתיים של שחייה צורנית.

וכך ישבנו, רועדים מהלם, בוהים כלא מאמינים באבי מניף את הקרסול שלו עם שתי טעויות סינכרוניזציה, ממתינים לאקשן. וכעת המשלחות יקיפו את המגרש. וכעת המשלחות ישירו את ההמנון. וכעת המשלחות יקבלו מדליות. וכעת המשלחות יקראו עיתון. וכעת המשלחות ימיינו עלים. "אלוהים אדירים מה קרה עם גילי מיילי?!!?!?!" טלטלו חלק מאיתנו את אהובינו בצרחות, הם נפלו מידינו מתים, קול בכי עלה ברחובות. וכעת המשלחות ירקמו גובלן. הגובלן יהיה עם ציור של נחל. ליד הנחל יעמוד סנאי. "רחמים!!!!" צרחנו ותלינו את עצמנו באמבט. לסנאי יהיה כובע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם הוא כבר לא יכול לחכות. גילי מיילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלחמת לסבולנד

בבית האח הגדול העניינים מתחילים להתחרפן. אפילו טהוניה עומדת משתאה, מדוע כולם רבים, מה זה כל האגרסיות האלה. בממלכת לסבולנד פורצת מלחמה: מצד אחד, לבנה מעצבנת. מצד שני, ענת ביצ'ית. ליתר ביטחון, לנו נמאס משתיהן. בכל עונה של "האח הגדול" עולה נושא ה"דיבור מאחורי הגב": האם מותר לך לקטר על חברה שלך באוזני אחרים, או שנושאי השיחה במשך שלושת חודשי הכליאה בבית מוגבלים לענייני מזג האוויר וסוגי זוהרים לשיער. מדי עונה צורח איזה נודניק "אם יש לך משהו להגיד עליי תגיד לי בפנים", כדי שכל אחד יבוא לעדכן אותו ש"אתמול שמת לי יותר מדי מלח בחביתה וזה עשה אותי קצת עצוב, אז הנה אני מספר לך כמו שביקשת". זה מגיע בערך בשלב שבו נודניק תורן אחר מתחיל לצעוק "את כזאת קטנה, כזאת קטנה" (ותודה ללאון שהזדרז להתפקד לקלישאה).

אז אוקיי, לבנה קרצייה, וככל שמתרחקים ממנה היא מנסה להתקרצץ עוד יותר בשיחות ("אבל מה עשיתי לך? אבל למה אני מעצבנת אותך? אבל מה זאת אומרת אני שואלת יותר מדי שאלות? אבל למה את צורחת 'סתמי כבר' ומנסה לדחוף אותי החוצה מהשירותים?"), ואפשר לגמרי להבין את התפרצות ה"אלוהים סתמייייי" הראשונית של ענת. אבל אחר כך, כשבדעה צלולה ענת מתחילה לחקות את לבנה בלעג ולקרוא לה "דוחה" ו"בהמה", יש לנו קצת פלאשבאק מוזר שכזה, לפעם ההיא שמישהו אחר חיקה את לבנה ואמר שהיא מגעילה. רק שהמישהו הזה לא היה לסבית אלא סתם שמן עם שיער ארוך, אז הוא נזרק מהבית. ענת, למזלה, לסבית, אז אי אפשר להאשים אותה בשנאה ציבורית כלשהי כמו את רוני, או סתם באלימות מילולית כמו את גילי, וכך מניחים לה לדלג לחדר האח כדי לצהול שם "שיואו אני לא מבינה למה כולם מתרחקים ממני! הרי אני חמודה! אה רגע, שכחתי ללכת לצעוק על דורין שהיא טיפשה דוחה ומכוערת, ביוש!" ורצה כדי להפיל על דורין שידה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין עם מי להזדהות. ענת ולבנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה רק ספורט

הגיע הזמן לאולימפיאדת הנכים, בכיכובם של דור פצוע-היד, גילי פצוע-הרגל, ענת פצועת-הרגל, וביז'ו. גילי לא מבין איך פרגנו את תפקיד הפרשן ליניב, שלא יודע לחקות את זוהיר בהלול, במקום לתת את התפקיד לו, שכן יודע לחקות את זוהיר בהלול. הנה תשמעו אפילו את החיקוי – "לה לה לה אני זוהיר בהלול".

והו, אילו מפגני ספורט עפים שם. יניב רץ עם לפיד מנייר כי לא מרשים לו לרוץ עם אש, מספריים או עוגה. ענת, שכישוריה הספורטיביים מסתכמים בלצעוק "היי רדו ממני" כשלאון דור ואבי עושים עליה ערימת ילדים, נמעכת תחת דורין ולבנה; לאון, שברירי ויפהפה כמו טישו רטוב, מרחף בחצר עם סרט קסום. וכולם לבושים בבגדים בצבע עור, חוץ מטהוניה שלבושה שחור, אתם יודעים למה, נו, אסור לנו להגיד. וכל מפגן הפיגור הזה נמשך לא פחות מ-46 שעות מסך, שבסופן מעירים אותנו לראות תקציר על-קצה-הוואטאבר של ההדחה של גילי, מתוכה אנחנו בעיקר מצליחים לקלוט שחלום חייו הוא להנחות תכנית בערוץ 24. היה שווה לחכות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיפ יור דיי ג'וב. ענת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטים

"מפריע לך שיש פה עוד לסבית?" (לבנה מנסה לרדת לשורשי המשבר עם ענת)

"תהיי גאה במי שאת!" (גילי ללבנה. מה)

"מי היא בכלל? אין לה משפחה, אין לה ילדים, אין לה בעל, היא יודעת מה זה החיים חוץ מהכלב המסכן שהיא מוציאה לטייל?" (גילי מיילי ממש ממש מתאפק לא לקרוא לענת "לסבית")

"תדמיין הכי גדול שאתה יכול. עכשיו תכפיל ב-2" (ארז טל גורם לאסי עזר לצחקק)

לכל הטורים של "תסביך אח"
מה חשבתם על הריב בין לבנה וענת? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully