וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הילדה המזמרת שהפחידה את אמריקה

2.7.2013 / 0:04

ילדה בת שש הגיעה ל"America’s Got Talent" והממה את השופטים בהופעה מטורפת, "משפחה מודרנית" בדרך לחתונה גאה ואתר חדש יבחר עבורכם סדרה לצפייה. חדשות טלוויזיה אמריקאית

האודישן שהדהים את שופטי "America’s Got Talent"

אראלין אוניל היא ילדה אמריקנית בת 6. כשהגיעה לבושה בשמלה ורדרדה יחד עם אחיה החמוד, איזי בן התשע, לאודישנים של “America’s Got Talent”, התקבלו השניים בקריאות ה"אווו" האמריקאיות הידועות. הקהל והשופטים ציפו בוודאי לילדה מתוקה בעלת קול פעמונים שתשיר איזה שיר של ברני הדינוזאור. מה שהם קיבלו היה רחוק מכך מרחק שנות אור.

דקה לאחר שהשופט האוורד סטרן אמר לשניים: "אני כבר לא יכול לחכות לשמוע את המוזיקה המתוקה שלכם", התיישב איזי על סט התופים ואראלין הקטנה פתחה בצרחות כבדות של האבי מטאל לתדהמת השופטים והקהל. "סקארי-ספייס מפוחדת עכשיו באופן רשמי", סיכמה לבסוף השופטת מל בי. השניים הועברו לשלב הבא כמובן.

צפו באודישן המדהים:

"הכל לטובה" לא תשוב לעונה נוספת

זה סופי: הקומדיה החביבה "הכל לטובה" לא תשוב למסך לעונה רביעית. הסדרה, שעסקה בחייהם של שישה צעירים שובבים וכונתה "'חברים' של שנות ה-2000" על פי כמה מבקרים, נגנזה סופית על ידי רשת ABC לאחר שלוש עונות בלבד, ולאחר חרושת שמועות בנושא בשבועות האחרונים.

הציטוטים הכי טובים של מקס מ"הכל לטובה":

ג'ון סטיוארט מתגעגע ל"דיילי שואו" וקופץ לבקר

עוד לא יבשה הדיו על מונולוג הפתיחה של ג'ון אוליבר, מי שמונה להחליף את ג'ון סטיוארט ב"דיילי שואו" בעוד שזה מצלם סרט לראשונה בחייו – והנה, סטיוארט כבר רוצה את מקומו בחזרה. סטיוארט הגיח השבוע לתכנית בשיחת סקייפ, כדי לוודא שהכל מתנהל כשורה בהיעדרו. במהלך הפרק, נדרש אוליבר להסביר את עזיבתו הזמנית של סטיוארט, וההסבר שנתן היה שסטיוארט יצא לחפש מטמון לפי מפה שהוא מצא על גב מסמך החוקה. אז הגיח סטיוארט בסקייפ ואמר: "זה לא נכון". סטיוארט נמצא כרגע במזרח התיכון, ופרצופו עטוי כעת זקן: "זה לא זקן שגידלתי", הסביר לצופים, "כשאתה יורד ממטוס במזרח התיכון, הם נותנים לך אחד כמו שבהוואי נותנים לך שרשרת פרחים".

השניים המשיכו לשוחח על היעדרותו של סטיוארט כאשר האחרון הדגיש כי הוא "בוודאות לא נמצא בבונקר עם אדוארד סנואודן". במקביל, התראיין סטיוארט לאתרי הבידור בארה"ב ואמר כי הוא אכן מתגעגע לתכנית, וכי עבודת הבימוי של הסרט "רוזווטר" היא "מרגשת, אבל מוזרה מאוד".

חתונה גאה ב"משפחה מודרנית"?

פסיקת בית המשפט העליון בארצות הברית לפיה יוכרו נישואי גאים, הצליחה לרגש את תעשיית הטלוויזיה האמריקנית, על שחקניה, יוצריה וציוציהם. כעת, ייתכן כי הפסיקה תבוא לידי ביטוי בעונה הקרובה של הסדרה "משפחה מודרנית". בסדרה מככבים בין היתר מיטשל וקמרון, זוג גאה שאף אימץ ילדה וייטנאמית. התכנית זכתה בעקבות דמויות אלה להערכה רבה מצד הקהילה הגאה ולפרסים על ייצוג ראוי וטוב של דמויות הומוסקסואליות.

השבוע אישרה הפקת התכנית כי נשקלת אפשרות לחתן סוף סוף את קמרון ומיטשל לאחר ארבע עונות בהן השניים רק גרים יחדיו. "זו בהחלט אפשרות", אמר אחד מיוצרי הסדרה, כריסטופר לויד, "זה בהחלט משהו שאנחנו שוקלים, בדרכים שלא שקלנו בעבר".

כך תבחרו את ההתמכרות הטלוויזיונית החדשה שלכם

"משחקי הכס" נגמרה? "המפץ הגדול" לא תשוב עד הסתיו? אתם לא יודעים מה לעשות עם כל השעות שהתפנו לכם בלו"ז? אתר cabletv יתאים עבורכם את הסדרה החדשה שהכי כדאי לכם להתמכר אליה, ושמתאימה להרגלי הצפייה שלכם. כנסו ללינק כדי למצוא את ההתמכרות החדשה שלכם לקיץ הקרוב.

"דקסטר" בביצוע נקניקיות וקטשופ

הפרק הראשון של העונה השמינית והאחרונה בסדרה "דקסטר" עלה השבוע לאוויר. לרגל האירוע המרגש, הנה סיכום העונה השביעית, כפי שהיא מצטיירת בעיניהן של בובות בצורת נקניקייה. פה הדם הוא באמת קטשופ.

המנחה הגזענית תופיע ב"רוקדים עם כוכבים"?

בשבוע שעבר דיווחנו כאן על סיפורה של פולה דין, כוכבת ערוץ האוכל האמריקני שהודתה כי השתמשה במילה "ניגר" וקיללה את מנהלי המסעדה שברשותה. מאז התראיינה דין, ניסתה להסביר את הדברים ואף התנצלה ובכתה – אולם הניסיונות שלה להציל את המצב לא ממש צלחו. כל הערוצים וחברות המזון שעבדו עם דין זנחו אותה לאלתר.

כעת, מתברר כי יש לה תקווה להמשך הקריירה - ריאליטי. אתרי הבידור בארה"ב מדווחים כי הפקת התכנית "רוקדים עם כוכבים" הציעה לה להשתתף בתכנית. שמה של דין כבר עלה בעבר, אולם בעקבות הסקנדל הנוכחי ייתכן כי היא מועמדת אטרקטיבית אפילו יותר. אתר נוסף דיווח השבוע כי לדין ככל הנראה הוצע גם מקום בתכנית "המתמחה: סלבס", בהנחה שרשת NBC תחדש את זו לעונה נוספת. ריאליטי ככפרה?

פולה דין מנסה להסביר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully