וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולה סופנית לנתן זהבי: "רוצה להוריש דירה לטהוניה"

לאחר שהתבטא בחריפות נגד "האח הגדול" בתכניתו מאתמול, זהבי שוחח עם מאזינה שאמרה ש"את מה שיהיה לי בירושה אני רוצה לתת לטהוניה". זהבי בתגובה: "אוי, זה נורא מרגש"

נתן זהבי ממשיך להתעסק עם "האח הגדול", אבל הפעם מזווית מרגשת יותר. לאחר שאמש פתח חזית עצבנית במיוחד מול הפקת התכנית והעומדים בראש זכיינית קשת, בתכנית הרדיו היומית שלו ששודרה היום (רביעי) שוחח זהבי עם מאזינה, שהציגה עצמה כחולה במחלה סופנית וסיפרה על כוונתה להוריש את רכושה למתמודדת טהוניה רובל.

"האח הגדול": כל העדכונים והביקורות
נתן זהבי זועם על "האח הגדול": "לטעם רע יש גבולות"

האזינו לשיחה עם המאזינה:

"שלום וברכה. זהבי תשמע, אני צופה בתכנית בין 12- 15 שעות ביממה", פתחה המאזינה, שסירבה להזדהות, את השיחה. "אני חולה ב-COPD, אתה יודע מה זה? כמו קלפטר (הכוונה ליצחק קלפטר – נ.ה). אני מחוברת לבלון חמצן 24 שעות. הגעתי למצב כזה שאני לא יוצאת מהבית ומצאתי לי את האח הגדול להתעסק בו. כולם מסתכלים בזה כל החברים שלי מא' עד ת'", המשיכה ואמרה.

"לא תמיד יש את השקופית המטומטמת הזאת, ראיתי דברים שיצאו לי הקישקעס. אני אומרת לך שעברתי על התעללות אפשרית. למה? לא נתנו לי להתחבר עם ספרדים. ואני מאוד הזדהיתי עם טהוניה. אני מאוד נקשרתי לטהוניה. אני אישה אלמנה פעמיים, אין לי ילדים, חייתי בארה"ב קרוב ל-25 שנה, הופעתי עם מקס בורשטיין ביידיש אבל לא משנה. אתה יודע מה אני רוצה? את מה שיהיה לי בירושה אני רוצה לתת לטהוניה שתעשה משהו טוב באמת. אני אתן לה בית חם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך לדירה משלה? טהוניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלב הזה אפילו חומת הציניות של זהבי נסדקה והוא אמר למאזינה "אוי, זה נורא מרגש". היא השיבה לו כי היא תוכיח בטאבו שרכושה יעבור לחזקתה של טהוניה וכי היא "לא רוצה שידעו אפילו מי אני בכלל. אולי לפני שאני אמות". זהבי ענה לה ש"אם תרצי קישור, תפני אליי ואנחנו נעשה את זה". המאזינה אמרה שהיא רוצה ש"טהוניה תדע שעשיתי זאת".

עם סיום השיחה אמר זהבי למאזינים "ייתכן כי מטעמי הגינות מישהו שתקפתי יעלה להגיב בשידור, אלא אם הוא יחזור בו מרצונו להגיב. אנחנו חייבים לתת זכות תגובה לכל מי שמותקף, במיוחד אצלי בתכנית", ויש להניח כי רמז לאחד מהאנשים שתקף אמש בחריפות בתכניתו כשאמר "אני, שהפה שלי נחשב לג'ורה, הפה שלי הוא צח וענוג ונקי ודגול מרבבה לעומת צורת ההתבטאות של אותו גילי מיילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully